Gå til innhold

HVOR OFTE ONANERER DU

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ble veldig nyskjerrig på dette da jeg nylig fikk vite at en venninne av meg onanerer HVER dag? Jeg onanerer jo også selv men synes hver dag hørtes vel mye ut..? Da jeg spurte en annen venninne om dette sa hun at hun nest aaldrig gjorde dette.. (keep in mind begge er single) men uansett, hva er egentlig normalen? (hvis det i det hele tatt finnes en normal)

Anonymkode: 66442...7ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver dag (mannen er impotent) 

Anonymkode: f1fec...8bb

Skrevet

2-6 ganger i uka, det varierer. 

Anonymkode: c9989...bcd

Skrevet

Noen ganger fem ganger om dagen, noen ganger fem ganger i måneden , andre ganger ikke i det hele tatt på fem måneder.
Merker at det spørs hvor jeg er i syklusen.

Anonymkode: 79072...cd3

• Liker 1
Skrevet

Sjeldnere en jeg har lyst stil.. men jeg onanerte hver dag, da jeg var yngre. 

Skrevet

Noen ganger onanerer jeg flere ganger om dagen, andre ganger går det flere dager mellom hver gang jeg onanenerer. Nå har det vel kanskje gått fem dager eller noe siden sist.

Skrevet

For meg blir det minst en gang i uka, i gjennomsnitt 3 ganger kanskje... noen uker mer andre mindre :) k27år, singel. 

Men er jo anbefalt å gjøre det ofte, hva var det hun i NRK gjorde? 3 ganger om dagen :) 

Anonymkode: 42444...f18

Skrevet

Gift mann snart 40, 2 ganger om dagen

Anonymkode: 78215...e05

Skrevet

Er 28 år og singel. Det kommer helt an på. Som oftest 1-2 ganger i uken, men noen ganger 1-2 ganger i måneden. Jeg har perioder hvor jeg bare ikke er så veldig kåt. Andre ganger kan det være en uke der jeg gjør det nesten hver dag. Men som oftest 1-2 ganger i uken. 

Anonymkode: 74d7d...94b

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gift mann snart 40, 2 ganger om dagen

Får du lite sex? 

Anonymkode: 44b34...0ba

Skrevet

....

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får du lite sex? 

Anonymkode: 44b34...0ba

Spørs va du legger i lite ? Jeg kan ha hver dag omtrent, hun et par ganger i mnd kanskje desverre... trett, vondt i hodet, ryggen osv, de unnskyldningene går igjen å igjen, kan muligens telle på en hånd hvor mange ganger hun har tatt intiativet, å sexlivet har vært slik i mange år....

Skrevet

Rekorden er 19 ganger,  de siste orgasmene gjorde både godt å vondt på samme tid😉

Anonymkode: 497b1...289

Skrevet

I gjennomsnitt 1-3 ganger om dagen. Kvinne, gift, 27. Har i tillegg sex ca. 4-5 ganger i uka. 

Anonymkode: d8a85...6cf

Skrevet

Så ofte det er praktisk mulig, men ikke for enhver pris.....

Mann, gift, 42.

Anonymkode: 1486b...6ef

Skrevet

Google "hvor ofte onanering kvinneguiden" så får du opp flere søk. Se på alle de utallige trådene og svarene så finner du svaret ditt. Ikke nødvendig å lage en ny tråd om dette temaet. 

Anonymkode: b9a2b...570

• Liker 1
Skrevet

Varierer veldig, men jeg vil tippe et gjennomsnitt på 4 ganger i uka. J19, singel.

Anonymkode: 9cb39...ca7

Skrevet

I snitt 4-6 ganger i uka.

Skrevet

3-4 ganger i uken...Varierer ..Singel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...