Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,
Hvor kan man møte damer som er innteressert i veldig unge gutter altså jeg er 20 år gammel og vil gjerne møte noe fra 30-60 år gammel dame. Så jeg lurte på om det fantes nettsider for å finne cougar ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damer mellom 30 og 60 er ikke «eldre damer». Det finnes nok ikke så mange som gidder en gutt.... 

Anonymkode: 03774...839

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 45 og har flere ganger blitt kontaktet av unge gutter. Mulig noen ikke har slike sperrer, men for meg er det uaktuelt med en fyr jeg er gammel nok til å kunnevært være mammaen til. Usexy i mitt hode.

Anonymkode: b1eed...676

Skrevet

Ver tolmodig. Ikke vær masete og overivrig, men gi oppmerksomhet og vær litt gentleman .Det siste ei voksen moden dametrenger er en postpubertal grabukk som spruter rett i lakenet før han i det heletatt er i gang. Du må ha et genuint ønske om å gi nytelse og få fram det budskapet på en fin måte. Da vil det garantert ordne seg etterhvert. Og det er absolutt verdt det.

Hadde selv min første elskerinne som 19-åring. Hun var 36. Og har hatt flere oppgjennom som var både 10, 20 og 30 år eldre enn meg. Har du først fått taket på det er det ikke så vanslkelig ;-)

Anonymkode: cde43...fd5

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og brudd på retningslinjene på seksualitet. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Hva kan en 20-åring tilby en 40-åring, da? Det lurer jeg litt på.

Anonymkode: 8c9f7...c03

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan en 20-åring tilby en 40-åring, da? Det lurer jeg litt på.

Anonymkode: 8c9f7...c03

Den rette typen kan tilføre litt av hvert skal jeg fortelle deg   😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...