Gå til innhold

Kvelertak under ONS

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja. Og? :vetikke:

Anonymkode: 25a6a...048

😖

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, UhmmHæ? skrev:

Hele tråden startet hun for å finne ut hva gutter får ut av kvelertak sex. Hun sier videre at når hun sier ifra så slipper de tak. Hun klager ikke på edgesex, bare skjønner det ikke. Er det teskje nok? 

Og jeg sier at man IKKE er uptight, bare fordi man ikke drive med edgeplay med fremmede. Om dette ikke gir henne noe, og det er farlig. Så hvorfor utsette seg for det da? 

• Liker 5
Skrevet

Man spør ikke om sånt, da blir spontaniteten borte. Man peiler stemningen, og stønner jenta og ikke motsetter seg så kjører man på. Det er snakk om en ONS. 

Jo man spør først eller blir godt nok kjent først at man er sikker på at hun liker det. Å bli holdt fast og kvelt under sex kan oppleves pirrende for noen og traumatisk og ekstremt nedverdigende for andre.

Anonymkode: 3a21b...61f

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jo man spør først eller blir godt nok kjent først at man er sikker på at hun liker det. Å bli holdt fast og kvelt under sex kan oppleves pirrende for noen og traumatisk og ekstremt nedverdigende for andre.

Jeg skjønner. Innser nå at mange av dere er streite jenter som sjelden, om noen gang, har ONS. Og det er en god ting, tror jeg. 

Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 23 år, og kom for et halvt års tid siden ut av et femårig langt forhold. Det var altså ganske lenge siden jeg hadde ligget med noen andre, men etter det ble slutt har jeg hatt sex med litt ulike gutter. Jeg opplever at nesten alle skal ta kvelertak rundt halsen på meg, og jeg fikk litt sjokk da det skjedde første gangen, men nå er jeg nesten blitt litt vandt til det, selv om det ikke akkurat gir meg noe (+ å få blåmerker på armene fordi de holder meg nede..). 

Er det normalt at gutter gjør dette på ons? Jeg syns det virker litt rart å gjøre det når det ikke er en partner man er helt trygg på/avklart det på forhånd.. Eller er det bare helt normalt? 

Anonymkode: fad32...86c

Det tror jeg nok er sånt man må regne med hvis man har sex med ukjente folk. Syns ikke du bør ha ons om du ikke selv klarer å sette tydelige grenser på hva du vil/ikke vil. Å selv om du verbalt sett klarer det så kan en jo tenke over at man har satt seg selv i en veldig utsatt posisjon - naken og alene med en helt ukjent og fysisk sterkere person.

Jeg må si at jeg også er såpass gammel og tradisjonell, at jeg overhodet ikke fatter at en dame kan sitte igjen med noen positiv følelse av å bli pult-kvalt-å gitt blåmerker av en drøss med ukjent menn.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er nitrist å høre at ts har vent seg så til det at hun nesten ikke føler noe + de blåmerkene. Dette er mer vold enn sex, og ingenting man skal behøve å finne seg i! 

Hvis dette er vanlig blant gutter, så må til til helvete se til å skjerpe seh hundre hakk!!!

Anonymkode: 37f86...97f

Eller at det også kan være greit å ta ansvar for egne handlinger og den situasjonen man setter seg i? F.eks. ved å vite hvem man går til sengs med? Det blir for lettvint å bare kjøre alt ansvaret over på karen og "jeg trodde du skjønte at jeg ville ha myk sex og ligge i skje jeg". Særlig når det er snakk om mennesker man overhodet ikke kjenner og når det er et faktum at en mengde menn er drittsekker.

Endret av Jr.Garcon
Skrevet
19 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Det tror jeg nok er sånt man må regne med hvis man har sex med ukjente folk. Syns ikke du bør ha ons om du ikke selv klarer å sette tydelige grenser på hva du vil/ikke vil. Å selv om du verbalt sett klarer det så kan en jo tenke over at man har satt seg selv i en veldig utsatt posisjon - naken og alene med en helt ukjent og fysisk sterkere person.

Jeg må si at jeg også er såpass gammel og tradisjonell, at jeg overhodet ikke fatter at en dame kan sitte igjen med noen positiv følelse av å bli pult-kvalt-å gitt blåmerker av en drøss med ukjent menn.

Eller at det også kan være greit å ta ansvar for egne handlinger og den situasjonen man setter seg i? F.eks. ved å vite hvem man går til sengs med? Det blir for lettvint å bare kjøre alt ansvaret over på karen og "jeg trodde du skjønte at jeg ville ha myk sex og ligge i skje jeg". Særlig når det er snakk om mennesker man overhodet ikke kjenner og når det er et faktum at en mengde menn er drittsekker.

Jeg tar ikke med meg folk hjem fra byen, jeg kjenner til en viss grad de jeg ligger med fra før, selv om det bare er for en natt vi ligger sammen. Det er altså ikke «en drøs ukjente menn» :) 

Jeg lurte kun på om det var normalt. 

Anonymkode: fad32...86c

Skrevet

Jeg skjønner. Innser nå at mange av dere er streite jenter som sjelden, om noen gang, har ONS. Og det er en god ting, tror jeg. 

Heh, er nok heller bare du som er en kvinnenedverdigende dust med lite sosiale antenner og manglende folkeskikk og respekt for kvinner.
Jeg personlig digger å bli kvelt, og har hatt mange one night stands. Kan si det sånn at om noen av de hadde kvelt meg uten å avklare det først eller kjenne meg og mine preferanser først så hadde jeg sparka han vekk, kanskje klappa til han, og dratt derfra.

Tror at du burde endre deg jeg, det er en god ting, for både deg sjæl og damene du møter på.

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, Jr.Garcon skrev:

Herregud det er jo direkte skadelig og farlig det du skriver! Man skal regne med å bli kvelt og utsatt for maktvold som for noen oppleves ekstremt krenkende og i værste fall både for de som liker det og ikke kan gjøre fysisk skade på en resten av livet?
Nei det skal man ikke! Når to personer velger å ha frivillig sex med hverandre skal man regne med at man blir respektert!
Folk dør av sexual asphyxiation (kvelning) så det er ikke noe man skal drive med på ONS i fylla, eller når det ikke er avtalt mellom de deltakende!

Horribelt at du driver med victim blaming her! Har du også samme holdning når det kommer til annen vold? Man skal ta ansvar for egne handlinger og situasjonen man setter seg i så hvis man går på gata på kvelden og blir slått ned skal man ta ansvar for det selv og skulle regna med det?  Hvis man besøker en venn og plutselig blir kvelt så skulle man regna med det fordi ved å treffe mennesker så kan det skje? Eller hvis man blir voldtatt skal man ta ansvar for det selv fordi man ikke satt innelåst og isolert hjemme alene hele livet?

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, UhmmHæ? skrev:

Man spør ikke om sånt, da blir spontaniteten borte. Man peiler stemningen, og stønner jenta og ikke motsetter seg så kjører man på. Det er snakk om en ONS. 

Nei. Ikke på ONS. Dere snakker om det. Avtaler at det er greit. Hva faen? 

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, UhmmHæ? skrev:

Man vet forskjell på stønn.  

I forhold til en dame du har kjent en kveld? Et pr timer? Høye tanker om deg selv? Du vet jo ingenting om henne. Jeg takler ikke hender rundt halsen eller hånd over munnen. Får fullstendig panikk. Og det vet ikke evt en ONS. Og en ONS vet heller ikke hvordan jeg stønner. 

Nei. Det er ikke vanlig med å kvele noen. Evt lett dominerer  kan du gjøre på andre måter. Men ikke på ONS. Avtalt på forhånd med safe word

Anonymkode: 3a317...b93

• Liker 3
Skrevet

Elsker å gi kvelertak og kontrollere, men kunne aldri gjort det mot en ONS, man må begynne litt forsiktig og føle seg frem, ett lett og kortvarig tak i nakken og i håret for å se hvordan hun reagerer er bedre.

"Hei! Ikke så hardhendt første gang!" Kan du si underveis, mannfolk er dårlige på å ta hint når man har full tenning så direkte kommunikasjon er viktig.

• Liker 3
Skrevet

En fyr gjorde det på meg første gangen vi hadde sex, vi kjente godt fra før, den seksuelle spenningen hadde vært der lenge.....Herregud så tent jeg var.... Men da han tok det faste grepet om halsen min økte kåtheten til et helt annet nivå.... Oppdaget den kvelden at jeg digger bdsm

Skrevet
8 timer siden, UhmmHæ? skrev:

Hvorfor får du samtykke til å virke som noe negativt? Spesielt samtykke til farlige seksuelle ting?

• Liker 4
Skrevet

Å be om lov er turnoff. Men sier'a stopp så stopper man

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, UhmmHæ? skrev:

Å be om lov er turnoff. Men sier'a stopp så stopper man

Samtykke er sexy ❤️ 

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, SlemUlv said:

Samtykke er sexy ❤️ 

Du er ingen slem ulv. 🐺 snill jente. Finnes crazy damer som kaster deg ut av senga om du begynner å bable om lov og 'kan jeg det og det.......'.  

Skrevet
2 minutter siden, UhmmHæ? skrev:

Du er ingen slem ulv. 🐺 snill jente. Finnes crazy damer som kaster deg ut av senga om du begynner å bable om lov og 'kan jeg det og det.......'.  

Man burde snakke om akkurat kvelding, og andre farlige ting, lenge før man ligger i senga! sånn btw.. igjen, samtykke er sexy. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, SlemUlv said:

Man burde snakke om akkurat kvelding, og andre farlige ting, lenge før man ligger i senga! sånn btw.. igjen, samtykke er sexy. 

Uttalt og verbalisert samtykke er sexy, for noen men ikke alle. Kan vi bli enige om ihvertfall det. Tvang er ikke lov btw. Det er ikke det jeg snakker om, sånn at det er forstått. 

Skrevet

Aldri opplevd, utenom en gang også spurte jeg hva han trodde han holdt på med, og avsluttet. Det er ikke greit! Jeg kan fint ha røff og voldsom sex, men da med en kjæreste som jeg stoler på. Ikke la deg tillate sånn oppførsel. Neste gang dytter du fyren vekk og avslutter. Det der er en sånn nedverdigende oppførsel og helt uakseptabelt med mindre man er enige om at det er sånn sex man ønsker.

Anonymkode: c80f8...3e2

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, UhmmHæ? skrev:

Uttalt og verbalisert samtykke er sexy, for noen men ikke alle. Kan vi bli enige om ihvertfall det. Tvang er ikke lov btw. Det er ikke det jeg snakker om, sånn at det er forstått. 

Ts blir tatt kverlertak på, uten å ha fått samtykket (eller sagt nei).. og det gir ikke TS noe.. det er ikke sexy.. 

informert samtykke ftw! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...