Gå til innhold

The body shop - Body yogurt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd body yogurtene? Verdt pengene? Trekker den inn i huden på 15 sekunder? 

Anonymkode: a2416...255

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var prøvd den som heter Almond, og synes den er god. Trekker fort inn i huden, har dog ikke timet det, men kan kle på meg like etterpå. Gir godt med fukt og gjør ikke huden klissete slik som body butter gjør. Bruker den når jeg dusjer om morgenen fordi den trekker så fort inn. 

Anonymkode: ae8bd...684

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var prøvd den som heter Almond, og synes den er god. Trekker fort inn i huden, har dog ikke timet det, men kan kle på meg like etterpå. Gir godt med fukt og gjør ikke huden klissete slik som body butter gjør. Bruker den når jeg dusjer om morgenen fordi den trekker så fort inn. 

Bodybutterene kan jeg ikke bruke uten å ta vann på hendene før jeg smører ut, alt for klissete og feite!

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

7 timer siden, Peonjenta skrev:

Bodybutterene kan jeg ikke bruke uten å ta vann på hendene før jeg smører ut, alt for klissete og feite!

Tusen takk for svar. Har kun sett bloggere reklamert for disse og de stoler jeg ikke på. Har prøvd body butter før og de er for fete i konsistensen. Må legge inn en bestilling på disse yogurtene 😊

Skrevet

Yoghurtene er kjempegode! Trekker fort inn og huden ble deilig og myk, masse fuktighet i de! :) 

Anonymkode: b2890...c15

• Liker 1
Skrevet

Det er en overparfymert, overpriset fuktighetskrem som tørker inn i huden lettere enn body butteret. Jeg har selv Almond og liker lukten utover dagen, men den lukter veldig sterkt i starten. Som å smøre seg med parfyme, ikke positivt for parfymeallergikere der ute.

Verdt pengene? Nei, men den varer lenge. Er du tørr i huden bruk heller skikkelig fuktighetskrem, denne klisser mer enn en krem og lukter veldig sterkt. Husk spatel om du kjøper denne.

Anonymkode: b1b5f...386

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en overparfymert, overpriset fuktighetskrem som tørker inn i huden lettere enn body butteret. Jeg har selv Almond og liker lukten utover dagen, men den lukter veldig sterkt i starten. Som å smøre seg med parfyme, ikke positivt for parfymeallergikere der ute.

Verdt pengene? Nei, men den varer lenge. Er du tørr i huden bruk heller skikkelig fuktighetskrem, denne klisser mer enn en krem og lukter veldig sterkt. Husk spatel om du kjøper denne.

Anonymkode: b1b5f...386

Sliter ikke med tørr hud. Men smører meg aldri da jeg ikke makter krem som aldri trekker inn i huden. Har du noen gode fuktighetskremer som trekker fort inn å anbefale? 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sliter ikke med tørr hud. Men smører meg aldri da jeg ikke makter krem som aldri trekker inn i huden. Har du noen gode fuktighetskremer som trekker fort inn å anbefale? 

Spenol. Best og billigst. 

Anonymkode: 035e7...9e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...