AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #1 Skrevet 3. september 2018 Har tatt det en gang i Oslo og ble skikkelig fornøyd! men nå bor jeg i Askim og vil ha ett sted litt nærmere, og helst ikke inn til Oslo. noen med erfaringer som er i Østfold området? Ski går også fint men helst bare hot wax da dette dr mindre vondt... Har prøvd å googlet meg frem, men finner ingen så får høre her:))) Anonymkode: 37451...e98
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Gjør det selv hjemme. Billigere og ikke noe flauhet. Nå som du vet hvordan man gjør det i salongen så er det bare å kjøpe utstyr til hjemmebruk. Anonymkode: 27d20...db1 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #3 Skrevet 7. oktober 2018 På 3.9.2018 den 20.54, AnonymBruker skrev: Har tatt det en gang i Oslo og ble skikkelig fornøyd! men nå bor jeg i Askim og vil ha ett sted litt nærmere, og helst ikke inn til Oslo. noen med erfaringer som er i Østfold området? Ski går også fint men helst bare hot wax da dette dr mindre vondt... Har prøvd å googlet meg frem, men finner ingen så får høre her:))) Anonymkode: 37451...e98 Voksing House på Mosseporten👍 Anonymkode: 3368c...fec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå