Gå til innhold

Alle disse "gjestene"!

Anbefalte innlegg

Gjest Formosiss
Skrevet

Vet ikke om dette er riktig forum, er ikke helt inne i dette ennå.

Jeg synes KG er et supert forum; endelig har jeg funnet et norskt et som dekker de temaene jeg har lyst til å snakke om (for uten de x-antall heste/data-forumene jeg henger på), men en ting som slår meg/irriterer meg litt er alle disse gjestene. Jeg har aldri vært borti et forum som tillater disse før.

Egentlig er det ikke noe stort problem, det er bare utrolig vanskelig å følge med i tråder når det dukker opp både tre og fire "gjester" med stikk motsatte meninger.

Nå er jeg jo rimelig ny her, men er dette noe som man har tenkt å gjøre noe med - eller skal det være sånn?

MvH Silje.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei og :velkommen: Formosiss :-)

Jeg har ikke vært her så altfor lenge jeg heller, men så langt så har ikke dette vært noe problem overhodet. Det er svært få 'gjester' som sådann.

Jeg er helt enig i at dette er heller uvanelig. De fleste nettsteder som oppererer med forum som her, krever jo reg. før du kan postere. Personlig ble jeg posetivt overasket da jeg så at dette ikke var noe krav her på KG, da jeg ofte synes disse gjestene beriker debatter her inne. Selv logger jeg aldri av for å kunne postere meninger, men jeg tror nok noen alikevel gjør dette - og det synes jeg er veldig fint, for ellers ville jo disse 'meningene' aldri kunnet komme frem.

Man må også huske på at det ofte er slik at de som posterer som gjest, forteller om noe svært personlig som de ikke vil skal komme frem i andre former enn som 'gjest'. Og da er det jo fint at de får muligheten til å være annonym, og videre kan stille de spørsmål de måtte ha.

Gjest gjesta
Skrevet

Er litt teit når 10 gjester er forskjellige personer, g skriver hvert sitt innlegg ja... :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet
da er det jo fint at de får muligheten til å være annonym

Ikke for å være vanskelig, men vi registrerte brukere med noen få innlegg er da omtrent like anonyme så lenge vi selv vil.

Jeg vet selvsagt hvem du er, Kafka, men du vil aldri finne ut noe om meg. Siden jeg ikke vil, altså.

Til saken: Gjestene er omtrent like mangfoldige som de registrerte brukerne her - problemet er at det blir vanskelig å skille dem når de ikke en gang klarer å utstyre seg med et gjestenavn. Dermed blir det ufrivillig underholdende når Gjest krangler med gjest, mens gjest pøver å megle og Anonym står på utsiden og heier sammen med Gjest og Trådstarter Gjest.

Men sånn er det her, og stort sett er det OK. Dog sjelden på seksualitet, aktuelle saker, Generell debatt, Skråblikk og så videre.

:wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er vist meningen at det skal kry av sure gjester som forpester forumet.

Gjest manic
Skrevet

Uten gjestene våre hadde det blitt kjedelig her!

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har vært her i noen mnd som gjest. Håper da virkelig ikke at jeg har forsuret forumet :-)

Er ofte inne på dol og din baby også, men der kan jeg ikke skrive pga av at dataen har slått seg helt vrang. Kommer ikke inn på e-mail asdressen min. Mye rot og virus på maskinen. Så får ikke til å skrive der. Derfor er det veldig greit å kunne skrive som gjest her inne helt til den treige kompisen til min mann holder løftet sitt og kommer hit for å fikse galskapen. :-x

Vi er ekstremt lite datakyndige begge to.

Lover å registrere meg når dataen er fikset :-)

Skrevet
Det er vist meningen at det skal kry av sure gjester som forpester forumet.

Mange gjester er faktisk mange hakk mer høflig og trivelig enn akkurat denne kommentaren, Cyan.

Forumet er åpent for gjester, sånn kommer det til å fortsette å være.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, disse gjestene. Ikke bare ser de alle like ut som negrene, men tror du ikke de driver med like mye ugagn også da?

Gjest gjesta
Skrevet
Ja, disse gjestene. Ikke bare ser de alle like ut som negrene, men tror du ikke de driver med like mye ugagn også da?

Saklig! :hoho:

Gjest Krølltoppen i.i.
Skrevet

Jeg har et noen teorier om hvem gjestene er:

1. De er nye på KG som ikke vet om de skal vanke her ennå og derfor ikke gidder å etablere et nick,

2. De er faste brukere som ønsker å slenge med leppa uten at det går utover nickets omdømme (feigt spør du meg :roll: )

3. De er sånne som meg som ikke alltid gidder å logge meg inn, men som har vett nok til å skrive hvem jeg er likevel.

Uansett hvem gjestene er så hadde det vært greit at de skrev et navn i brukernavn boksen slik at vi kan skille gjestene fra hverandre i en diskusjon.

Gjest Hilsen en gjest
Skrevet

Det er ingen grunn til at jeg ikke kan registrere meg, har bare ikke kommet så langt ennå (hater langdregne registreringsskjema forresten...) Ofte har jeg begynt å skrive svar på ulike forum og når jeg får beskjed om å registrere meg, så dropper jeg ofte hele greia..Sånn er det nok mange som gjør, derfor får man nok flere svar og flere meninger og dermed et mer interessant forum hvis man tillater gjester.Men her inne har jeg vært så lenge, og kommer til å være her maange ganger enda, så igrunn kan jeg like godt registrere meg..Iallefall kan jo folk bruke et brukernavn for akkurat en konkret diskusjon.

Forøvrig:

En ulempe med brukernavn: Har lagt merke til at folk her inne kan komme med kommentarer her inne som "var det ikke du som nettopp i en annen tråd skrev du var lykkelig forelsket, så hvorfor har du kjærlighetssorg nå??"

Hallo! Ting kan fort forandre seg, så synes det er greiest om folk holder seg til det gjeldende innlegget og ikke hva personen har skrevet tidligere..

Gjest Anonymous
Skrevet

Saklig! :hoho:

Like saklig som alle disse "gjester er kjipe"-tråder ;)

Gjest happyending
Skrevet

Jeg syns det er veldig fint å ha muligheten til å være gjest hvis jeg skal spørre om noe som jeg ikke vil at skal vedkjennes nicket mitt, men jeg syns det er litt irriterende med alle de innleggene som blir postet av gjester og som bare er useriøst tull og frekkheter.. Det er så unødvendig liksom..

Gjest Anonymous
Skrevet

Mange gjester er faktisk mange hakk mer høflig og trivelig enn akkurat denne kommentaren, Cyan.

Ja du vet, det er lett å ta etter :wink:

Gjest Formosiss
Skrevet

Nå var ikke denne posten ment for å klage, jeg bare lurte - siden fler av de forumene jeg ellers er på har sluttet med dette nettopp pga. en del anonym drittslenging.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...