Gå til innhold

Ønsker meg så inderlig et dyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har lenge ønsket meg dyr, særlig hund, men huseier tillater dessverre ikke det. I husleiekontrakten står det "dyr ikke tillat", men jeg lurer på om dyr som gnagere eller for eksempel undulat som da er i bur hele dagen er noe huseiere ikke liker? Skal selvfølgelig snakke med husverten, men hun er bortreist på jobbreise noen uker og ønsker ikke forstyrre før hun er hjemme igjen.

Anonymkode: d49cb...e00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om du kjøper deg et typisk «burdyr» så skal de ikke under noen omstendigheter sitte i buret hele dagen. 

Anonymkode: c725e...817

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om du kjøper deg et typisk «burdyr» så skal de ikke under noen omstendigheter sitte i buret hele dagen. 

Selvfølgelig ikke... er ikke dum. Jeg vet jo stell og kos er viktig, så det er ikke snakk om å ha et dyr til "pynt".

Skrevet

Leste ett sted at burdyr anses som inventar, så da kan han vel egentlig ikke nekte deg.

Anonymkode: 14e6c...be9

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg har lenge ønsket meg dyr, særlig hund, men huseier tillater dessverre ikke det. I husleiekontrakten står det "dyr ikke tillat", men jeg lurer på om dyr som gnagere eller for eksempel undulat som da er i bur hele dagen er noe huseiere ikke liker? Skal selvfølgelig snakke med husverten, men hun er bortreist på jobbreise noen uker og ønsker ikke forstyrre før hun er hjemme igjen.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig ikke... er ikke dum. Jeg vet jo stell og kos er viktig, så det er ikke snakk om å ha et dyr til "pynt".

Sa det fordi du skrev i hi at de er i bur hele dagen. 

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sa det fordi du skrev i hi at de er i bur hele dagen. 

Må da ikke ta alt så bokstavelig :) det er noe annet med hunder og katter som går løse i leiligheten når man er på jobb eller sosiale eventer ;) 

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må da ikke ta alt så bokstavelig :) det er noe annet med hunder og katter som går løse i leiligheten når man er på jobb eller sosiale eventer ;) 

På et forum må du nesten skrive det du mener, man kan bare svare ut ifra hva du faktisk skriver. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...