AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #1 Skrevet 3. september 2018 Jeg har så lyst å prøve det ut, men er så ufattelig dyrt! Noen med erfaringer? Tenker på den med å få eksen tilbake: "Get him running back to you" Anonymkode: 02f49...b53
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #2 Skrevet 3. september 2018 Ikke prøvd å betale nei, men har sett en del you tube videoer med han. Jeg irriterer meg noe grenseløst at han snakker så mye rundt grøten og aldri kommer til poenget! Tror faktisk ikke at det er verdt å bruke penger på det altså .. Man har ingen garanti uansett selvfølgelig. Anonymkode: a8c1c...aba 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #3 Skrevet 3. september 2018 Nei det må du ikke finne på å sløse penger på! Grunnen til at han snakker rundt grøten og aldri kommer til poenget er jo fordi han vil presse folk til betale! Men det han sier kan man finne på forskjellige buzzfeed og tilfeldige google linker, og tenke seg ut på egenhånd også! Det er ingen hemmelige triks, eller aha-tips. Det går i å vise at man er stolt over seg selv, at man er fornøyd i livet uten kjæresten og virker til å ha det genuint bra, være høflig men ikke for på og heller ikke sånn hvor man snakker om det tidligere forholdet. Bare la han se en ny versjon av deg som får han til å lengte etter deg som han var fascinert av deg når dere først ble kjent før også, og få han til å beundre at du er en selvstendig dame osv. Samme pjattet og regla Anonymkode: f3184...2f1 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #4 Skrevet 3. september 2018 Men han har oppskrifter med nøyaktig hva man skal skrive på meldinger. I mitt tilfelle har vi ikke hatt kontakt på lenge og jeg er helt rådløs på hvordan henvende meg til han. Vi møtes ikke annet enn når vi kjører forbi hverandre fra jobb så jeg måtte sendt en tekst i så fall. Tenk å få oppskriften på noe sånt... (er nok for godt til å være sant, men man får tilbake pengene om det ikke virker). Anonymkode: 02f49...b53
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #5 Skrevet 3. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men han har oppskrifter med nøyaktig hva man skal skrive på meldinger. I mitt tilfelle har vi ikke hatt kontakt på lenge og jeg er helt rådløs på hvordan henvende meg til han. Vi møtes ikke annet enn når vi kjører forbi hverandre fra jobb så jeg måtte sendt en tekst i så fall. Tenk å få oppskriften på noe sånt... (er nok for godt til å være sant, men man får tilbake pengene om det ikke virker). Anonymkode: 02f49...b53 Kan du ikke bare skrive en meld da, Hei, lenge siden, hvordan går det med deg? Og se hvilke respons du får? Du merker jo fort om det er litt interesse og bygge videre på da. Kan ikke tenke meg at man får pengene tilbake om det ikke funker, det er nok bare lureri.. Anonymkode: a8c1c...aba 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #6 Skrevet 3. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare skrive en meld da, Hei, lenge siden, hvordan går det med deg? Og se hvilke respons du får? Du merker jo fort om det er litt interesse og bygge videre på da. Kan ikke tenke meg at man får pengene tilbake om det ikke funker, det er nok bare lureri.. Anonymkode: a8c1c...aba Det vet jeg ikke funker. Da vil han ikke svare. Han fikk meg til å love å avslutte kontakten fullt og helt med han. Dette var for å beskytte seg selv. Og tipper han fortsatt står for det. Anonymkode: 02f49...b53
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #7 Skrevet 3. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det vet jeg ikke funker. Da vil han ikke svare. Han fikk meg til å love å avslutte kontakten fullt og helt med han. Dette var for å beskytte seg selv. Og tipper han fortsatt står for det. Anonymkode: 02f49...b53 Da tror jeg at du har mye bedre utbytte av å komme over han. Anonymkode: a8c1c...aba 13
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #8 Skrevet 3. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det vet jeg ikke funker. Da vil han ikke svare. Han fikk meg til å love å avslutte kontakten fullt og helt med han. Dette var for å beskytte seg selv. Og tipper han fortsatt står for det. Anonymkode: 02f49...b53 Du bør helt seriøst la han være. Anonymkode: 56654...6fb 12
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #9 Skrevet 3. september 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det vet jeg ikke funker. Da vil han ikke svare. Han fikk meg til å love å avslutte kontakten fullt og helt med han. Dette var for å beskytte seg selv. Og tipper han fortsatt står for det. Anonymkode: 02f49...b53 Hvorfor kan du ikke bare respektere hans ønske og komme deg videre i ditt eget liv? Anonymkode: 77db4...f3a 11
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #10 Skrevet 3. september 2018 48 minutter siden, AnonymBruker said: Det vet jeg ikke funker. Da vil han ikke svare. Han fikk meg til å love å avslutte kontakten fullt og helt med han. Dette var for å beskytte seg selv. Og tipper han fortsatt står for det. Anonymkode: 02f49...b53 Hvordan skal du da få han tilbake, når du ikke kan kontakte han? Dette høres ut som en usunn hang-up. Det finnes noen milliarder andre menn i verden. Anonymkode: a94c1...c84 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #11 Skrevet 3. september 2018 Jeg spurte om noen hadde erfaringer med dette opplegget. Ikke hvor vidt jeg skal fortsette jakten eller ikke. Kanskje noen vet mer om innholdet, har sett meldingene som skal skrives f.eks? Anonymkode: 02f49...b53
s0la Skrevet 3. september 2018 #12 Skrevet 3. september 2018 Jeg personlig hadde ikke betalt noe. Da jeg ble betatt av han som nå er kjæresten min fulgte jeg rådene hans fra videoene på YouTube. Vet ikke hvor mye det fungerte - for alt jeg vet var det noe helt annet som fikk han interessert i meg. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #13 Skrevet 3. september 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har så lyst å prøve det ut, men er så ufattelig dyrt! Noen med erfaringer? Tenker på den med å få eksen tilbake: "Get him running back to you" Anonymkode: 02f49...b53 Satt og så på en video nå av han hvor han lovet å forklare hvordan man får mannen. Etter 25 minutter hadde han ikke sagt noe som helst om hvordan man får mannen. Det han derimot hadde sagt mye om var hvor gode triks han hadde, hvor mange han har hjulpet, hvorfor man burde kjøpe bøkene hans og gå på seminarene hans. Til slutt kom han med det ene tipset: Skap kjemi. Hvor han så begynner å snakke om hvor viktig kjemi er. Du kommer neppe til å få noe ut av tipsene hans. Det han kommer med er de mest åpenbare tingene. I tillegg blir i hvert fall jeg lei av en fyr som nesten kun skryter av seg selv og prøver å selge enda flere produkter. Synes det å betale han blir som å betale for å se på reklamefilm. Her kan du få tipsene gratis: https://www.wikihow.com/Win-Your-Man-Back Anonymkode: 3c6a3...fa9 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #14 Skrevet 3. september 2018 Jeg har en sunn leveregel: " ikke bruk tid på noen som ikke vil bruke tid på deg"… gjelder alle relasjoner, det motsatte er nemlig så fantastisk at det er verdt å vente på! ellers er slike kyniske greier fult brukbart, men varer ikke i lengden, har jeg spilt slik du tenker nå, så har mitt svar vært full ignorering, alle har tatt kontakt. Men, toget har gått. Tuuuut Tuuuut, vil heller bruke tid på en som ønsker meg i livet sitt, altså kjærleik. Anonymkode: 46a01...350 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #15 Skrevet 3. september 2018 30 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg spurte om noen hadde erfaringer med dette opplegget. Ikke hvor vidt jeg skal fortsette jakten eller ikke. Kanskje noen vet mer om innholdet, har sett meldingene som skal skrives f.eks? Anonymkode: 02f49...b53 Men du skal jo ikke skrive noen meldinger. Han har sagt han ikke vil ha kontakt med deg, så om du ikke respekterer det, respekterer du jo ikke han, og da vil han ikke ha noe med deg å gjøre. Jeg begynner å forstå hvorfor han ikke vil det. Anonymkode: a94c1...c84 12
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #16 Skrevet 3. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det vet jeg ikke funker. Da vil han ikke svare. Han fikk meg til å love å avslutte kontakten fullt og helt med han. Dette var for å beskytte seg selv. Og tipper han fortsatt står for det. Anonymkode: 02f49...b53 hm.. de ordene har jeg selv brukt..uten å mene det.. for å beskytte meg selv.. ble tatt litt på sengen da han ikke ønsket det samme.. ville tatt en slik beskjed seriøst dersom han virkelig mente det. Anonymkode: 46a01...350 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #17 Skrevet 3. september 2018 Jeg kjøpte det, men husker ikke om jeg fikk noe ut av det. Garantien er ekte ihvertfall, jeg fikk pengene tilbake uten som. Kan dessverre ikke si noe om innholdet, men tviler på det var minneverdig ettersom jeg ikke husker noe som helst av det. Er et par år siden, tror heller ikke det var samme video Anonymkode: d4c96...2f7 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #18 Skrevet 3. september 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du skal jo ikke skrive noen meldinger. Han har sagt han ikke vil ha kontakt med deg, så om du ikke respekterer det, respekterer du jo ikke han, og da vil han ikke ha noe med deg å gjøre. Jeg begynner å forstå hvorfor han ikke vil det. Anonymkode: a94c1...c84 Unnskyld? Hvorfor gå til personangrep? Det eneste jeg har fortalt er at han ikke ville ha mer kontakt meg meg. Dette var spesifikt det opplegget til MH gikk ut på. Han har også mange andre opplegg til andre formål. Jeg er nysgjerrig på hva man skriver på en melding til han man vil gjenoppta kontakt med (en som i utgangspunktet ikke ville svart(?) ) for å få han til å få tilbake interessen. Anonymkode: 02f49...b53
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #19 Skrevet 3. september 2018 23 minutter siden, AnonymBruker said: Det eneste jeg har fortalt er at han ikke ville ha mer kontakt meg meg. Dette var spesifikt det opplegget til MH gikk ut på. Han har også mange andre opplegg til andre formål. Jeg er nysgjerrig på hva man skriver på en melding til han man vil gjenoppta kontakt med (en som i utgangspunktet ikke ville svart(?) ) for å få han til å få tilbake interessen. Anonymkode: 02f49...b53 Eksempler på meldinger Matthew skriver menn ikke kan motstå er: “I’m not sure we can be friends anymore…” “It’s a good thing we’re colleagues, because we would be so much trouble for each other” Fleste skjønner vel at dette ikke er noen magiske meldinger og fungerer kun om mannen i utgangspunktet er interessert. Du kan jo selv tenke deg om du fikk en slik melding fra en fyr du ikke var interessert i. Du hadde jo ikke fått noe med interesser for han, bare fordi han sende de meldingene. Jeg tenker du nesten må spørre deg selv om hvorfor han skal svare på meldingene dine. Det er forskjell på at du har lyst at han skal svare og at han skal ha lyst på å svare. Anonymkode: 3c6a3...fa9 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #20 Skrevet 3. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eksempler på meldinger Matthew skriver menn ikke kan motstå er: “I’m not sure we can be friends anymore…” “It’s a good thing we’re colleagues, because we would be so much trouble for each other” Fleste skjønner vel at dette ikke er noen magiske meldinger og fungerer kun om mannen i utgangspunktet er interessert. Du kan jo selv tenke deg om du fikk en slik melding fra en fyr du ikke var interessert i. Du hadde jo ikke fått noe med interesser for han, bare fordi han sende de meldingene. Jeg tenker du nesten må spørre deg selv om hvorfor han skal svare på meldingene dine. Det er forskjell på at du har lyst at han skal svare og at han skal ha lyst på å svare. Anonymkode: 3c6a3...fa9 Takk. Hvor har du de eksemplene fra? Jeg har selvsagt tenk alle tingene du skriver. Tror heller ikke det er magi. Men jeg ble utrolig nysgjerrig på disse meldingene. Anonymkode: 02f49...b53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå