Gå til innhold

Tips til dirty talk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Kjæresten min som jeg har vært sammen med i sånn 3 måneder nå har en greie for dirty talk, jeg synes det er tennende men er ikke akkurat det jeg er flinkest til kanskje. Har selvfølgelig googlet litt, men de fleste tipsene er på engelsk, og mye høres bare rart ut på norsk. Så folkens, er det mulig å snakke dirty på norsk uten at det høres helt rart ut? 😅 

Skjønner også at det kanskje ikke handler mest om hva man sier, men hvordan man sier det. Men jeg må jo tenke over hva jeg skal si, så jeg føler det også ødelegger litt. Blir kanskje litt påtatt? 

Anonymkode: 069c0...f0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"stikk den hissige gladkjeppen inn i pølsebua mi"

Anonymkode: c8fb8...551

• Liker 1
Skrevet (endret)

"Eg har vøri ei skitten jente, dask rumpa mi"

Nei vet du hva, det norske språket er virkelig ikke tilpasset dirtytalk/"skittensnakk". 

Endret av Pianojenta
Skrevet

Jeg har inntrykk av at folk liker litt forskjellig når det kommer til dirtytalk, men jeg hadde en FF som jeg syntes var veldig god til dette(basert på mine egne preferanser da selvsagt). De tre tingene jeg la merke til at han gjorde var at han stilte spørsmål(1), han sa høyt ting jeg gjerne tenkte men ikke sa(han kjente meg ganske godt da, så det hjalp sikkert)(2). Noen ganger stoppet han opp og fortsatte ikke før jeg sa dem høyt(jeg er/var litt sjenert da)(3).

Anonymkode: 2a087...612

• Liker 1
Skrevet

Derfor man må skaffe seg en utenlandsk mann så det blir naturlig å snakke på engelsk hehe ;)

Anonymkode: 4b402...10c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...