Gå til innhold

Trenger gode råd for bekjempelse av celulitter.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger virkelig alle tips jeg kan få for å bli kvitt celulittene. Det virker som det bare blir værre og værre. Jeg trener annen hver dag både kondisjon og styrke på treningsstudio, men det ser ikke ut som det gjør susen. Jeg har forsøkt kremer og oljer, men cellulittene sitter for godt på rumpa, baksiden av lårene og på siden av lårene. Jeg er i slutten av 20 årene og ikke overvektig. Hva i all verden kan jeg gjøre :cry:

Jeg tar i mot alle tips og gode råd fra noen som har forsøkt ulike ting og kan si at dette har fungert for dem.

Hjelp, hjelp !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hvordan du har det. Er tynn jeg også - men fikk plutselig masse cellulitter. Det hjalp for meg å slutte å spise så mye usunn mat / snacks. Og å trene pilates. De har egne snutter hvor du fokuserer på rumpe og lår. Funket utmerket for meg :)

Skrevet

Når jeg tenker meg om så funker gåing og sykling også. Jeg fikk faktisk cellulittene da jeg sluttet å sykle til jobben hver dag.

Skrevet

Hva heter Pilatesvideoen som tar for seg trening på rumpe og lår?

Skrevet

Favoritten min er "Crunch: Pick your spot pilates"

du ser den her

Du kan velge mellom forskjellige typer trening på denne:

full kropp

mage

rumpe

lår

eller alt i ett.

Skrevet

Hvor får du kjøpt denne utgaven av pilates?

Jeg så på TV SHOP, men der har de tre ulike dvder i pakken. Får man kjøpt denne dvden alene noen sted i Norge?

(Crunch- Pick your pilates)

Skrevet

Aner ikke - jeg kjøpte min på amazon.com. Mye enklere det vel??

Gjest Anonymous
Skrevet

Har hørt at det skal hjelpe å drikke mye vann, i tillegg til å være i aktivitet.

Skrevet

Cellulitter er fett som siver gjennom bindevev..... Dvs at det er svært lite å gjøre med det, selv om man ser at mindre fettprosent gir færre cllulitter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...