Gå til innhold

Hvor kan jeg finne billig brudesvenn-utstyr?

Anbefalte innlegg

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Har to gutter på 3 og 5 som skal være brudesvenner. Noen som har noen tips for hvor jeg kan finne klær til dem?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Her kjøpte jeg våre antrekk på salg http://www.lisenett.no/restekurv.shtml

ellers har jeg sett noen tilbud på bryllupsweb.no på vester og sånt men veit ikke om di har bukser og hele dresser der? verdt å ta en kikk kansje?

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Takk for tips jenter!

(dersom noen vet om flere sider så kom med de :wink:)

Skrevet

Nå bor jeg ikke så langt fra Drammen, og der er det en butikk hvor de tar kr 590 for brudesvenndress. Og da blir de sydd inn eller ut slik at de passer barna dine dette ligger i prisen. Kjempe service der

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet
Nå bor jeg ikke så langt fra Drammen' date=' og der er det en butikk hvor de tar kr 590 for brudesvenndress. Og da blir de sydd inn eller ut slik at de passer barna dine dette ligger i prisen. Kjempe service der[/quote']

Oi, oi. Hva heter den butikken??? Bor ikke så langt fra Drammen selv - 1/2 times kjøretur bare :wink:

Tusen takk for tipset!!! :P

Skrevet

Den ligger i Globus Gården på Strømsø, Tina Ritzy heter butikken.

Jeg skal være forlover i år så jeg skal kjøpe meg selskapskjole der også alle kjoler koster 1890,- og da syr de den inn eller ut for deg!!! BILLIG!!!! Og de er så utrolig koselige der..

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet
Den ligger i Globus Gården på Strømsø, Tina Ritzy heter butikken.

Jeg skal være forlover i år så jeg skal kjøpe meg selskapskjole der også alle kjoler koster 1890,- og da syr de den inn eller ut for deg!!! BILLIG!!!! Og de er så utrolig koselige der..

Tusen takk Majan!

Skrevet

De pakistanske stoff/klesbutikkene på Grønland selger søte små dresser. Kan hende er også bunad et alternativ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...