Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 14. mars 2005 #1 Skrevet 14. mars 2005 Har to gutter på 3 og 5 som skal være brudesvenner. Noen som har noen tips for hvor jeg kan finne klær til dem?
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #2 Skrevet 14. mars 2005 Her kjøpte jeg våre antrekk på salg http://www.lisenett.no/restekurv.shtml ellers har jeg sett noen tilbud på bryllupsweb.no på vester og sånt men veit ikke om di har bukser og hele dresser der? verdt å ta en kikk kansje?
Gjest sweetpea-ikke pålogget Skrevet 14. mars 2005 #3 Skrevet 14. mars 2005 Jeg kjøpte brukt, men den så helt ny og fin ut!! Om du ikkje har noke imot å kjøpe brukt, så ligger det jo noen til salgs her; http://www.kvinneguiden.no/annonser/detail...php?siteid=5293
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 14. mars 2005 #4 Skrevet 14. mars 2005 Takk for tips jenter! (dersom noen vet om flere sider så kom med de )
majan Skrevet 14. mars 2005 #5 Skrevet 14. mars 2005 Nå bor jeg ikke så langt fra Drammen, og der er det en butikk hvor de tar kr 590 for brudesvenndress. Og da blir de sydd inn eller ut slik at de passer barna dine dette ligger i prisen. Kjempe service der
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 14. mars 2005 #6 Skrevet 14. mars 2005 Nå bor jeg ikke så langt fra Drammen' date=' og der er det en butikk hvor de tar kr 590 for brudesvenndress. Og da blir de sydd inn eller ut slik at de passer barna dine dette ligger i prisen. Kjempe service der[/quote'] Oi, oi. Hva heter den butikken??? Bor ikke så langt fra Drammen selv - 1/2 times kjøretur bare Tusen takk for tipset!!!
majan Skrevet 15. mars 2005 #7 Skrevet 15. mars 2005 Den ligger i Globus Gården på Strømsø, Tina Ritzy heter butikken. Jeg skal være forlover i år så jeg skal kjøpe meg selskapskjole der også alle kjoler koster 1890,- og da syr de den inn eller ut for deg!!! BILLIG!!!! Og de er så utrolig koselige der..
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 15. mars 2005 #8 Skrevet 15. mars 2005 Den ligger i Globus Gården på Strømsø, Tina Ritzy heter butikken. Jeg skal være forlover i år så jeg skal kjøpe meg selskapskjole der også alle kjoler koster 1890,- og da syr de den inn eller ut for deg!!! BILLIG!!!! Og de er så utrolig koselige der.. Tusen takk Majan!
ashera Skrevet 17. mars 2005 #10 Skrevet 17. mars 2005 De pakistanske stoff/klesbutikkene på Grønland selger søte små dresser. Kan hende er også bunad et alternativ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå