Gå til innhold

Tøyetstykket mellom spilene ryker fort på bhen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg har bruk bhen to-tre ganger så går tøystykket mellom de med en gang. Er det at de for billige eller er det noe annet som gjør det.

Jeg er lei av å kaste de så kjapt. 

Har noen tips om hva det som gjør at de kvelden så fort?

Finnes det noen som alternativ som er like bra, har samme looken, og som holder lengre? Hvor får en kjøpt de?

Jeg bruker typen Diva fra Lindex. Er det flere som opplever det samme?????

PS!I dag har kastet fire stk.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må gå opp i omkretsen 

Anonymkode: b5682...c07

• Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må gå opp i omkretsen

Anonymkode: b5682...c07

Jeg har gått opp i omkretsen med. Har 5 cm å ekstra å gå på..

Skrevet

Dårlig kvalitet. Hvordan tar du på deg bhen? Om du snur den rundt (knepper foran) kan det være du drar for mye i den, som gjør at den revner.

Anonymkode: e7ae7...fec

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig kvalitet. Hvordan tar du på deg bhen? Om du snur den rundt (knepper foran) kan det være du drar for mye i den, som gjør at den revner.

Anonymkode: e7ae7...fec

I så fall må det være en eller annen svakhet ved akkurat denne bh-typen? For slik har jeg tatt på meg bh i alle år, og aldri opplevd at noen har røket i tøyet mellom skålene....? Og jeg er på ingen måte forsiktig, liker at de sitter stramt, så må dra hardt i de for å bh'en rett vei igjen. 

TS, høres ut som det er på tide å prøve et annet merke....?

Anonymkode: 18022...06f

• Liker 5
Skrevet

Bruker kun billigbh. Har en bh, den er snart 10 år gammel. På den ser jeg at tråden i midten begynner å bli litt slitt;9

Anonymkode: 35d9a...4ee

Skrevet
På 3.9.2018 den 16.08, tonelise10 skrev:

Etter jeg har bruk bhen to-tre ganger så går tøystykket mellom de med en gang. Er det at de for billige eller er det noe annet som gjør det.

Jeg er lei av å kaste de så kjapt. 

Har noen tips om hva det som gjør at de kvelden så fort?

Finnes det noen som alternativ som er like bra, har samme looken, og som holder lengre? Hvor får en kjøpt de?

Jeg bruker typen Diva fra Lindex. Er det flere som opplever det samme?????

PS!I dag har kastet fire stk.....

Det har jeg aldri opplevd. Hverken på dyre eller billigere bh’r.

Anonymkode: 398a9...e1e

• Liker 3
Skrevet

Tidligere brukte jeg bhene fra Lindex, og da opplevde jeg stadig vekk at spilen under brystet stakk ut under underarmen og gnagde. Har ikke opplevd dette med bhene fra Cubus :) 

Anonymkode: f8ce5...128

Skrevet

Kan det være at du setter på for hardt vaskeprogram? Vask på 30 grader uten tørketrommel, og putt i vaskepose/beslyttelsespose før bh under maskinvask.  Mine slites og kan ryke om jeg vasker løst på 60. 

Anonymkode: 7c1a7...f14

Skrevet

Bruk Finvask funksjonen på maskina for skånsom behandling 

Anonymkode: 7c1a7...f14

Skrevet

Det må være en svakhet ved den typen BH.  Jeg har aldri hatt dette problemet, har kun hatt problemerspilen som går ut på enkelte BHer.

Skrevet

TS her: Den bh-typa jeg har kjøpt og brukt er LOVE fra Lindex, men det kan være slik som noen sier at det er en svakhet med modellen. 

Til dere som som aldri har opplevd dette, hva type merke bruker dere? Og hvor kjøper dere den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...