Gjest Freya Sand Skrevet 3. september 2018 #1 Skrevet 3. september 2018 Jeg er ikke nødvendigvis opptatt av å få se det nyeste så fort som mulig, men vil ha størst mulig utvalg. Er ikke interessert i sport, så tenker kun tv-serier og filmer.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #2 Skrevet 3. september 2018 liker veldig godt netflix, men mest pga. tv-seriene de har der. jeg er veldig glad i netflix sine serier også da, så de seriene kombinert med andre serier funker fint for meg. føler også de har greit utvalg filmer (ikke nødvendigvis de nyeste eller beste filmene, men de har nå filmer). har også hatt viaplay pga. sport, men de har heilt OK utvalg, føler det er nyere serier og filmer der, men ikke like stort utvalg som netflix. har også hbo (inkl. i tv-abo) men det er bare noen få serier jeg ser der. synes ikke deh ar godt utvalg av filmen, men de har mange gode serier! Anonymkode: b5f0b...c28
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #3 Skrevet 3. september 2018 HBO har i hvert fall flest kvalitetserier. Anonymkode: 4c6d1...037
Gjest Freya Sand Skrevet 3. september 2018 #4 Skrevet 3. september 2018 Takk - det går jeg for Netflix - HBO kan man vel bare ha for å bing'e neste sesong i tv-serier man følger med på og så bare betale for en måned av gangen. Så vidt jeg ser trenger man ikke forplikte seg mer enn til en og en måned hos noen av de.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #5 Skrevet 4. september 2018 Hvem som faktisk har flest titler veit jeg ikke. Men min opplevelse er ar Netflix har bredere utvalg, og flere eldre titler også enn f.eks HBO. HBO har endel veldig bra nyere serier - men det er Netflix som er go-to her i huset. Liker godt muligheten til å ha flere profiler, bruker dem for ulikt innhold, veldig kjekt f.eks dokumentar, barn/familie, krim(scifi, humor/feelgood Anonymkode: 19df3...3dc
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #6 Skrevet 4. september 2018 Definitivt Netflix....for meg så er HBO nesten bare GOT og Hanmaidens Tale :/ En annen ting er at HBO har skikkelig dårlig bilde kvalitet i forhold til Netflix. Mange ganger under GOT ep premiere så var det nesten ikke mulig å se pga overbelastning fordi "alle" skulle se samtidig. Anonymkode: 82b7e...25f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå