AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #1 Del Skrevet 3. september 2018 Jeg skal bake laksefilet i ovnen - blir den best om jeg steker med eller uten aluminiumsfolie? Temperatur og steketid?🙂 Anonymkode: 199c3...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #2 Del Skrevet 3. september 2018 Med Anonymkode: cbddb...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #3 Del Skrevet 3. september 2018 Jeg bruker noen ganger folie, andre ganger ikke. Jeg pleier å slenge de inn på 200 grader i ca 15-20 minutter om det er biter. Når de slipper beinet er de ferdige, så prøv det på en bit. Anonymkode: 62be9...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 3. september 2018 #4 Del Skrevet 3. september 2018 !0-15 min, hvis porsjonsstk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #5 Del Skrevet 3. september 2018 Definitivt uten. Det tar mye lenger tid med folie, og faren for å oversteke er mye større, fordi du ikke ser hvor fort det går. Jeg steker laksefilet ved 170, og foretrekker den litt rå i midten. Tidsangivelse er umulig å gi fordi det kommer an på størrelsen på stykket, men anslagsvis 7-10 min Det viktigste man gjør for å få saftig fisk er å varmebehandle akkurat passe, og det oppnår man ved moderat ovnsvarme og sjekking av stykket underveis i stekingen slik at det ikke blir stående for lenge. Anonymkode: 036aa...9b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #6 Del Skrevet 3. september 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker noen ganger folie, andre ganger ikke. Jeg pleier å slenge de inn på 200 grader i ca 15-20 minutter om det er biter. Når de slipper beinet er de ferdige, så prøv det på en bit. Anonymkode: 62be9...298 Er det steketid med eller uten?😊 Anonymkode: 199c3...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå