Gå til innhold

Hvor mye ville dere betalt for barnepass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til en 18åring som har jobba flere år i barnehage, som skal passe et barn på 10 måneder? 

Jeg synes 100kr timen høres greit ut, men jeg vil ha flere meninger på det. Er det for lite, for mye eller passe lønn?

Anonymkode: ae683...70a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

150.- timen

Anonymkode: f7508...e57

Skrevet

Betaler 100kr/timen for barnepass. Barnepasser er 15 år.

Anonymkode: 6928c...e81

Skrevet

Betalte 130 kroner timen. Det er nesten tretti år siden. Færre timer = mer i timen til barnevakten. For en hel dag innenfor familien betalte jeg 100 kroner dagen. 

Anonymkode: 9d5b0...97b

Skrevet

Kommer ann på når og hvor mange timer? Er det som dagmamma, og f.eks 8 timer til dagen i 5 dager synes jeg 100kr timen er helt greit betalt. Er det noen timer en ettermiddag her og der, ville jeg gitt litt mer, kanskje 120kr timen. Lønna til en ufaglært i bhg. er på ca 150kr timen. Men synes ikke nødvendigvis du må matche den. Det er vel og gjerne skattefritt og da er ikke 100-120 så lite. 

Anonymkode: acf43...6e1

Skrevet

Jeg var dagmamma for en venninne og tok da 90kr timen, skattefritt. Synes det var greit betalt, ungen var enkel og sov i timesvis hver dag. Men hadde det vært et krevende barn i skikkelig trass tror jeg ikke jeg hadde syntes 90kr var verdt det😆🙈 Jeg er voksen, men var uansett hjemme med eget barn.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer ann på når og hvor mange timer? Er det som dagmamma, og f.eks 8 timer til dagen i 5 dager synes jeg 100kr timen er helt greit betalt. Er det noen timer en ettermiddag her og der, ville jeg gitt litt mer, kanskje 120kr timen. Lønna til en ufaglært i bhg. er på ca 150kr timen. Men synes ikke nødvendigvis du må matche den. Det er vel og gjerne skattefritt og da er ikke 100-120 så lite. 

16 000 i mnd som dagmamma altså 😳

Anonymkode: 69ff4...984

Skrevet

100 kroner timen, mer hvis det er kveld/natt :)

Skrevet

Når på døgnet? 

Binder det opp en lørdag, med bleieskift, mating, lek og aktivitet, ville jeg gitt mer. 

Er det en kveld der ungen sover, der 18 åringen kan kose seg med TV, dere kjøper inn en pizza og litt snop, kan timelønnen gjerne være en del lavere. 

Anonymkode: 69cee...099

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...