Gå til innhold

Brettspill til 5 åring

Gjest Janis09

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Villkatten, monopol junior (med Frost-tema/design) samt de klassiske stigespill/ludo/gåsespill er populært her i gården. 

Anonymkode: 25163...925

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villkatten! og spillet der man må ha et bilde av noe festet i panna, og de andre skal prøve å gi hint om hva det er bilde av, og den med bildet i panna må gjette. Mine barn elsket dette spillet...

Anonymkode: a8aba...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Villkatten! og spillet der man må ha et bilde av noe festet i panna, og de andre skal prøve å gi hint om hva det er bilde av, og den med bildet i panna må gjette. Mine barn elsket dette spillet...

Anonymkode: a8aba...c35

Er det "Kortskalle"? Ser det er fra 8 år og fra 12, men går det fint med 5 åringer også? Har prøvd å google etter en junior utgave av dette, men ikke funnet det. Virker morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Villkatten, monopol junior (med Frost-tema/design) samt de klassiske stigespill/ludo/gåsespill er populært her i gården. 

Anonymkode: 25163...925

Her hjemme er stigespill helt fullstendig innertier!! Stor spenning når noen står fast, glir nedover osv. Vi kjøpte akkurat et: Dyrene på gården. Knall suksess🎉🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Stigespillet tror jeg er populært blant de i den alderen. Hvertfall for de jeg kjenner 

Anonymkode: 3a98c...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...