Gå til innhold

Brettspill til 5 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe brettspill til 5 åringen i bursdagsgave. Har dere noen gode forslag? ☺

Skrevet

Fargerally, hatt over hatt, quips, monopol for barn.

Anonymkode: 5b15c...b69

Skrevet

«Ryktet går» og Mix Max er bra. 

Anonymkode: 79fd1...745

Skrevet

Takk for forslag! Tar gjerne imot flere 😊

Skrevet

Villkatten, monopol junior (med Frost-tema/design) samt de klassiske stigespill/ludo/gåsespill er populært her i gården. 

Anonymkode: 25163...925

• Liker 1
Skrevet

Villkatten! og spillet der man må ha et bilde av noe festet i panna, og de andre skal prøve å gi hint om hva det er bilde av, og den med bildet i panna må gjette. Mine barn elsket dette spillet...

Anonymkode: a8aba...c35

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Villkatten! og spillet der man må ha et bilde av noe festet i panna, og de andre skal prøve å gi hint om hva det er bilde av, og den med bildet i panna må gjette. Mine barn elsket dette spillet...

Anonymkode: a8aba...c35

Er det "Kortskalle"? Ser det er fra 8 år og fra 12, men går det fint med 5 åringer også? Har prøvd å google etter en junior utgave av dette, men ikke funnet det. Virker morsomt!

Skrevet

Ticket to ride junior!

Skrevet

Det som har vært mest populært hos oss er Travelbyspillet, Ubongo Junior, Uno og Labyrint. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Villkatten, monopol junior (med Frost-tema/design) samt de klassiske stigespill/ludo/gåsespill er populært her i gården. 

Anonymkode: 25163...925

Her hjemme er stigespill helt fullstendig innertier!! Stor spenning når noen står fast, glir nedover osv. Vi kjøpte akkurat et: Dyrene på gården. Knall suksess🎉🎉

Skrevet

Vampyrjakten! Spennende og enkelt.

Skrevet

Femåringen vår elsker la cokaracha. Et labyrintspill med batteridrevet kakerlakk. 

Annonse
Skrevet

Villkatten, stavespillet, alias junior, memory, monopol junior

Skrevet

Stigespillet tror jeg er populært blant de i den alderen. Hvertfall for de jeg kjenner 

Anonymkode: 3a98c...12b

Skrevet

Monopoly junior er en hit hos min femåring 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...