Atea Skrevet 3. september 2018 #1 Skrevet 3. september 2018 Holder på å rydde litt. Har tre gamle pc-er, tre printere (en av god kvalitet, men jeg finner ikke ledningene). En printer som ikke er åpnet. Lamper jeg ikke har bruk for, alle i god stand og i klassisk stil, og en masse ladere, ledninger, og ledninger og ladere, scartkabler, og de fleste av kablene og ledningene vet jeg ikke hvor hører hjemme eller om det er noe jeg kan bruke? Ledninger til en ip-telefon jeg hadde. Det stopper liksom ikke. Jeg har ikke tenkt å kaste de gamle pc-ene før jeg har tatt ut harddiskene. Og hva skal jeg med TRE printere og scannere? Den ene er egnet til foto, men har ikke skanner. Fullt brukbare, det er ting jeg bør gi bort eller selge for par hundrelapper, men. Jeg har ikke tid til å gjøre alt akkurat nå. Faren er stor for at jeg ikke rydder i ledninger. Men hvordan gjør dere det? Dere som samler på alt, mener jeg. Har faktisk fått noen til å forsøke å bidra til å hjelpe å sortere, men jeg gidder ikke mer når noen spør hva jeg gjør med en floppy og så sier de: Hva er dette? Disketter? Selvsagt, og jeg har en pc, som bare skal brukes som skrivemaskin som kan brukes. Det er kanskje grunnen alt i alt, til at jeg har kjøpt meg en ipad? Men, hvordan skal jeg få det som er skrevet inn på disketter - på nett? Noen som vet, si i fra. Jeg har min egen teori. Den er som følger: Skriver inn alt på den nye etter at jeg har printet ut. Men, hvilke ledninger kan jeg trygt kaste? Det er i grunnen det jeg lurer på.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #2 Skrevet 3. september 2018 Du må uansett kaste dem hos en leverandør av sånt, så det blir kasta som elektrisk avfall, du kan ikke kaste det i søpla. Da kan du kaste alt du vil. Alle ledninger du ikke vil ha eller ikke trenger. Hvis du har en pc som kan bruke disketter kan du jo bare åpne fila på pcen og laste det over dit. hvis ikke tror jeg det faktisk finnes konverterings-greier, men da må man jo kjøpe enda mer datautstyr...! Anonymkode: c8213...acf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå