Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er sykemeldt for første gang og lurer på om det er greit at moren min leverer sykemeldingen for meg? Kontoret den skal leveres på er en time unna og hun skal kjøre forbi der etterpå, så slipper jeg å dra fram og tilbake. 

Anonymkode: 148b5...f8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring/send melding til sjefen din og spør om det er greit. Hvis ikke så kan du sende det med posten, men da hadde jeg også informert sjefen om det, siden det tar noen dager før hun/han får den. 

Anonymkode: e4ba2...7eb

Gjest COSL Innovator
Skrevet

Kan du ikke sende den vis altinn? Legen min sender sykmelding via altinn og da får både nav og arbeidsgiver meldinge uten at jeg behøver å ringe eller møte opp.

Skrevet
6 minutter siden, COSL Innovator skrev:

Kan du ikke sende den vis altinn? Legen min sender sykmelding via altinn og da får både nav og arbeidsgiver meldinge uten at jeg behøver å ringe eller møte opp.

Jeg fikk den bare skriftlig når jeg var å hentet den, jeg visste ikke at jeg kunne sende den elektronisk og de på legekontoret sa heller ingenting.

Gjest COSL Innovator
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk den bare skriftlig når jeg var å hentet den, jeg visste ikke at jeg kunne sende den elektronisk og de på legekontoret sa heller ingenting.

Ring legekontoret og spør om de kan sende den elektronisk til deg. Det er gjort med få tastetrykk 

Skrevet

Du må ikke levere sykemelding selv, det går helt fint at moren din gjør det.

Ikke alle legekontor (og sykehus) bruker elektronisk sykemelding ennå. 

Skrevet
1 minutt siden, cleangal said:

Du må ikke levere sykemelding selv, det går helt fint at moren din gjør det.

Ikke alle legekontor (og sykehus) bruker elektronisk sykemelding ennå. 

Gjør de ikke? Håper min lege gjør for jeg har fått mail fra jobb om at de bare godtar digitale nå:/

Anonymkode: 06393...4f0

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gjør de ikke? Håper min lege gjør for jeg har fått mail fra jobb om at de bare godtar digitale nå:/

Anonymkode: 06393...4f0

Sykehuset jeg hører til sender ikke elektronisk, fastlegen gjør.

Skrevet

Elektronisk sykmelding er det beste som er blitt oppfunnet, nest etter e-resepter.

Det evige maset om å ringe jobben hver mnd for å fortelle at jeg er sykmeldt. Sende sykmelding i pusten, en til jobb og en til nav. 

Glory days 😊

Anonymkode: e6ea1...56e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...