AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #1 Skrevet 3. september 2018 Hei! Jeg er sykemeldt for første gang og lurer på om det er greit at moren min leverer sykemeldingen for meg? Kontoret den skal leveres på er en time unna og hun skal kjøre forbi der etterpå, så slipper jeg å dra fram og tilbake. Anonymkode: 148b5...f8c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #2 Skrevet 3. september 2018 Ring/send melding til sjefen din og spør om det er greit. Hvis ikke så kan du sende det med posten, men da hadde jeg også informert sjefen om det, siden det tar noen dager før hun/han får den. Anonymkode: e4ba2...7eb
Gjest COSL Innovator Skrevet 3. september 2018 #3 Skrevet 3. september 2018 Kan du ikke sende den vis altinn? Legen min sender sykmelding via altinn og da får både nav og arbeidsgiver meldinge uten at jeg behøver å ringe eller møte opp.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #4 Skrevet 3. september 2018 6 minutter siden, COSL Innovator skrev: Kan du ikke sende den vis altinn? Legen min sender sykmelding via altinn og da får både nav og arbeidsgiver meldinge uten at jeg behøver å ringe eller møte opp. Jeg fikk den bare skriftlig når jeg var å hentet den, jeg visste ikke at jeg kunne sende den elektronisk og de på legekontoret sa heller ingenting. Anonymkode: 148b5...f8c
Gjest COSL Innovator Skrevet 3. september 2018 #5 Skrevet 3. september 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk den bare skriftlig når jeg var å hentet den, jeg visste ikke at jeg kunne sende den elektronisk og de på legekontoret sa heller ingenting. Anonymkode: 148b5...f8c Ring legekontoret og spør om de kan sende den elektronisk til deg. Det er gjort med få tastetrykk
cleangal Skrevet 3. september 2018 #6 Skrevet 3. september 2018 Du må ikke levere sykemelding selv, det går helt fint at moren din gjør det. Ikke alle legekontor (og sykehus) bruker elektronisk sykemelding ennå.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #7 Skrevet 3. september 2018 1 minutt siden, cleangal said: Du må ikke levere sykemelding selv, det går helt fint at moren din gjør det. Ikke alle legekontor (og sykehus) bruker elektronisk sykemelding ennå. Gjør de ikke? Håper min lege gjør for jeg har fått mail fra jobb om at de bare godtar digitale nå:/ Anonymkode: 06393...4f0
cleangal Skrevet 3. september 2018 #8 Skrevet 3. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gjør de ikke? Håper min lege gjør for jeg har fått mail fra jobb om at de bare godtar digitale nå:/ Anonymkode: 06393...4f0 Sykehuset jeg hører til sender ikke elektronisk, fastlegen gjør.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #9 Skrevet 3. september 2018 Elektronisk sykmelding er det beste som er blitt oppfunnet, nest etter e-resepter. Det evige maset om å ringe jobben hver mnd for å fortelle at jeg er sykmeldt. Sende sykmelding i pusten, en til jobb og en til nav. Glory days 😊 Anonymkode: e6ea1...56e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå