Gå til innhold

Alt for Norge begynner på TvNorge i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kommer til å se på?

Jeg kommer kanskje til  å se på. Men det er like stor sjanse at jeg ikke ser på

Anonymkode: 4f079...f77

Videoannonse
Annonse
Gjest Rosemoren
Skrevet

Første episode ble vist forrige mandag.

Jeg så den første episoden, og kommer sannsynligvis til å se resten også.  :)

Gjest Stella Rose
Skrevet

Nei, er lei av de dumme amerikanerne.

Skrevet

Nei takk. De falskt glade laksene. Slitsomt å se. Er alltid de samme personligheten i hver sesong også.

Anonymkode: 8918f...c7f

Skrevet

Nei

Skrevet (endret)

Ja om jeg kan se det via get-appen å spole over reklame så. Er bare tilgjengelig på appen til 6/9-18. For noe tull. Burde vært ubegrenset. 

Endret av Wonders
Skrevet

Nei, det søppelet der kuttet jeg fsktisk ut for flere år siden. 

Forbanna falskt hele opplegget. 

Anonymkode: 68c86...350

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg syns det er morsomt program :) men det startet sist mandag ;) 

Anonymkode: 03194...b3c

Skrevet

Jeg skal helt klart se på i kveld, så reprisen av første episode i går, og ser frem til fortsettelsen. :)

Skrevet

Feel good tv, reality uten intriger og allianser. Synes alltid at deltagerne er sjarmerende :)

Anonymkode: 2599b...f7b

• Liker 1
Gjest Solstråletårer
Skrevet

Er bare deilig underholding.  Ikke slemt og man blir i godt humør. Så jeg liker det. Litt andeledes i år siden det er kun en time.  Men det merkes ikke så mye.

Skrevet (endret)
På 3.9.2018 den 21.20, Solstråletårer skrev:

Er bare deilig underholding.  Ikke slemt og man blir i godt humør. Så jeg liker det. Litt andeledes i år siden det er kun en time.  Men det merkes ikke så mye.

Litt annet opplegg i år: To personer blir sendt ut hver gang, ingen 'Norwegian Spirit Award' (iallefall så langt), en halv time kortere program, sendes på mandag istedenfor søndag, samme utslagsmetode - quiz (iallefall så langt).

Synes det alltid er litt moro å se dem dresset opp i bunad for å feire 17. mai. :flagg:

Endret av NordicViking
Skrevet
28 minutter siden, NordicViking skrev:

Litt annet opplegg i år: To personer blir sendt ut hver gang, ingen 'Norwegian Spirit Award' (iallefall så langt), en halv time kortere program, sendes på mandag istedenfor søndag, samme utslagsmetode - quiz (iallefall så langt).

Synes det alltid er litt moro å se dem dresset opp i bunad for å feire 17. mai. :flagg:

Helt greit at de stemmer ut to stykker i annenhver episode, men jeg savner "Norwegian Spirit Award". :)

Skrevet
24 minutter siden, NordicViking skrev:

Bra at de gar kutta ut "Norwegian spirit Award" fordi den var bare idiotisk. Også det faktum at de ga den for de mest idiotiske ting.

Anonymkode: 4f079...f77

Skrevet

Er årets deltakerne fremdeles like hysteriske som de ha vært i tidligere sesonger? 

Før var det jo veldig ofte noen som begynte å grine nesten hele tiden. De oppførte seg omtrent som fjortis-jenter som nettopp har fått ett lite glimt av Justin Bieber. Det var jo liksom SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vanvittig viktig for dem å få komme til Norge, oppleve norsk kultur og kanskje lære litt om fortiden sin. Samtidig hadde de jo absolutt null peiling på noe som helst om Norge. Visste ikke om Norge var monarki eller republikk, hva hovedstadem i Norge heter, innbyggertall eller noe som helst. Ekstremt basic kunnskaper som deltakerne kunne ha plukket opp ved noen kjappe søk på Internett, før de i det hele tatt valgte å komme til Norge. 

Anonymkode: 68c86...350

Skrevet

Liker veldig godt at det stemmes ut to personer annenhver episode. Syns det ble altfor stort fokus på disse konkurransene når de presset inn to runder på halvannen time. Ofte var konkurransene ganske idiotiske også, så jeg irriterte meg over at de tok opp så mye plass i programmet. Men nå fordeles de to rundene på to timer - to episoder. Veldig mye bedre!

Jeg savner heller ikke "Norwegian Spirit Award". Det var noe tullball!

Men jeg savner denne boka som de utslåtte deltakerne fikk med seg som trøstepremie. Så et bonusklipp på face hvor de fikk et ark(!) med informasjon om slekningene. Syns det var ganske stusselig.

• Liker 1
Skrevet

Isj

Anonymkode: 3bcbe...a16

Skrevet

Herregud for en teit konkurranse med den gråsteinen.. 🙄 Kjenner jeg er litt lei dette programmet. Og synd deltakerne ikke får den boken på slutten lenger da. 

Skrevet
4 timer siden, Elanor skrev:

Liker veldig godt at det stemmes ut to personer annenhver episode. Syns det ble altfor stort fokus på disse konkurransene når de presset inn to runder på halvannen time. Ofte var konkurransene ganske idiotiske også, så jeg irriterte meg over at de tok opp så mye plass i programmet. Men nå fordeles de to rundene på to timer - to episoder. Veldig mye bedre!

Jeg savner heller ikke "Norwegian Spirit Award". Det var noe tullball!

Men jeg savner denne boka som de utslåtte deltakerne fikk med seg som trøstepremie. Så et bonusklipp på face hvor de fikk et ark(!) med informasjon om slekningene. Syns det var ganske stusselig.

Vet ikke hvorfor, men jeg begynte å le av at de får et ARK?! Høres veldig stusselig ut. Det er jo bra de i det hele tatt får informasjon, men lurer på hva i all verden er grunnen til at de ikke kan lage den boka som de tidligere gjorde.

Ellers.. jeg savner heller ikke den teite spirit awarden og liker at to stykker går ut annenhver episode. Liker konkurransen med spørsmål og gjette bildet.

Anonymkode: 1f253...dda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...