AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #1 Skrevet 3. september 2018 Noen som vet om en god shampo for tørr og kløende hodebunn? Anonymkode: 5927e...4ff
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #2 Skrevet 3. september 2018 Grønn og hvit Vichy Dercos, beskrivelse er anti-dandruff. Jeg kjøpte den ikke pga flass, men pga tørr hodebunn som ofte klødde. Brukte den 2-3 ganger i uka og merket bedring fra andre vask. Nå bruker jeg den innimellom for å holde ved like. Jeg masserer den godt inn og lar være noen minutter. Lukter litt rart og skunmer ikke så godt, men virker bra til sin hensikt. Anonymkode: f66f8...dc2 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #3 Skrevet 3. september 2018 Dr. Organic Anonymkode: cf91b...d03
_popcorn_ Skrevet 3. september 2018 #4 Skrevet 3. september 2018 Jeg synes BodyShop sin ingefær-sjampo hjelper godt. Bruker også kokosolje som kur når hodebunnen begynner klø.
Cata Skrevet 3. september 2018 #5 Skrevet 3. september 2018 SebaMed sin shampoo fra apoteket fungerer godt på min tørre hodebunn i allfall. Muligens verdt å prøve?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #6 Skrevet 3. september 2018 Takk for svar, nå får jeg bare teste. Men kom gjerne med flere forslag. Anonymkode: 5927e...4ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå