AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #1 Skrevet 3. september 2018 Hei! Jeg startet i ny jobb for omtrent 2 måneder siden, og helt siden jeg startet har sjefen gått og hakket på meg. Alt jeg gjør er feil og jeg blir bare satt til alt drittarbeidet. (ting jeg ikke har utdannelse i, som å vaske terrassen, hakke is på frysa, taue biler.. osv) jobber i en catering og vil da egentlig gjerne jobbe mere med maten. Sjefen blir bare sint og sur når jeg nevner at jeg gjerne vil jobbe med noe annet. Og at jeg ikke har fysikken til å stå en hel dag og hakke is med spett... jeg har lyst til å si opp jobben, men jeg tør ikke. Sjefen er en stor streng mann og jeg er rett og slett litt redd han. Vil selvfølgelig at forholdet mellom oss skal være fint når jeg går derfra siden vi bor i samme grend og ser hverandre ofte utenom jobb også. Men jeg tør ikke si til han at jeg vil slutte. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: e3017...b99
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #2 Skrevet 3. september 2018 Om du kan økonomisk sett, slutt umiddelbart. Man skal faktisk ikke bli satt til andre oppgaver enn det man er ansatt som, og sjefen din høres ut som en lite sympatisk person når man går og hakker. Og nei, det vil som regel ikke bli bedre med sånne ledere siden man ikke kan endre andre mennesker så lett. Man kan kun ta ansvar for hvordan man reagerer selv, og i enkelte tilfeller er det beste å slutte. Anonymkode: 1d9e4...702 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 Kom på jobb Idag, ble sagt opp. Så da er det problemet ute av verden. Nå skal jeg ut og finne meg en ny jobb, der jeg virkelig får gjøre det jeg vil Anonymkode: e3017...b99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå