Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #1 Skrevet 14. mars 2005 Har vært sammen med samme typen i 6 år, og vi har et "rikt" sex-liv, og jeg kan kalle det det. MEN, jeg har aldri fått orgasme sammen med han, så jeg har altså faket i 6 år.... Jeg er jo selvfølgelig ikke spesielt glad for det da, men det har liksom bare "blitt sånn".... Jeg ville jo ikke at han skulle tro han ikke kunne gi meg orgasme, og så har det bare utviklet seg til å bli en "vane". Men nå vil jeg komme meg ut av dette tullet, som jeg har rotet meg opp i helt av meg selv, men jeg vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne! Jeg vil helst ikke fortelle han det, for det må jo såre han forferdelig å få vite! Jeg har ikke problemer med å få orgasme når jeg onanerer, så det er ikke der problemet ligger... Egentlig er jeg usikker på hva jeg spør etter, for jeg vet ikke om årsaken til at jeg ikke får orgasme når vi har sex er; at han ikke er god nok i senga, eller om det er meg det er noe feil med (psykisk sett; ikke at jeg er gal eller noe sånt, men at jeg har fått noen "sperrer" el.l....?) Byen her jeg bor er forholdsvis liten, så her fins ingen sexologer jeg kan snakke med heller.... Er det noen som har gode råd til meg? Jeg elsker jo mannen min, og vil ikke såre han for alt i verden, og jeg vil gjerne være i stand til å få orgasme sammen med han! Hva gjør jeg???
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2005 #2 Skrevet 14. mars 2005 Ikke enkelt... jeg også faket mye i begynnelsen av forholdet til han som var far til barna mine. Jeg hadde heller ikke problemer med å komme på egen hånd... etter hvert gikk det vel bare over av seg selv, ved at jeg ble tryggere både på ham og meg selv..... Men har jeg noen konkrete råd til deg? Nejj... ikke egentlig, annet enn at du bør prøve å slutte og fokusere på denne orgasmen og bare slappe av og kjenne etter hva han gjør med deg, og nyte det. Hold tankene på det dere holder på med, ikke orgasmen som "bør" komme som et resultat...
Gjest Chrizzy Skrevet 14. mars 2005 #3 Skrevet 14. mars 2005 Vær litt mer egoistisk? Kanskje det var for at han skulle føle seg vel i utgangspunktet, så har det bar ballet på seg. Men hva du skal gjøre. Det er vel veldig viktig at du kommer ut av den der sirkelen. Men om du skal si det til han, det vil jeg ikke anbefale med det første i alle fall. Selv om det godt kan hende at det går bare bra til slutt selv om du sier det. Alle kan jo forandre seg, kanskje du bare sånn helt plutselig må ha mer tid for å komme (altså det er forklaringen du gir han), han kan jo ikke si at det er feil akkurat?
Gjest Spiderman Skrevet 15. mars 2005 #4 Skrevet 15. mars 2005 Du skriver ikke noe om HVORDAN dere har sex. Er det bare ren knulling (inn-/utbevegelser) er det ikke rart du ikke får orgasme. Det er det vel ingen kvinner som gjør. Mitt tips til deg/dere er å skaffe deg en vibrator og bruk denne på klit`en samtidig som dere knuller. Orgasmen kommer garantert!!! Like sikkert som amen i kjerka......
Maetzii Skrevet 15. mars 2005 #5 Skrevet 15. mars 2005 Ikke fortell ham at du har faket iallefall! Du kan jo feks bytte prevansjonsmiddel (bytte p-pillemerke holder sikkert lenge.. Evt bare si at du har byttet dersom han har lite peiling) og så gradvis fake mindre og mindre, fortelle ham at ditt nye prevansjonsmiddel gjør at du tenner treigere og at dere nok må jobbe litt mer.. (Ja det er en løgn, men å la ham finne ut at du har løyet om noe så alvorlig i mange år kan jo komme til å ødelegge forholdet deres helt..)
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #6 Skrevet 15. mars 2005 Ikke fortell ham at du har faket iallefall! Du kan jo feks bytte prevansjonsmiddel (bytte p-pillemerke holder sikkert lenge.. Evt bare si at du har byttet dersom han har lite peiling) og så gradvis fake mindre og mindre, fortelle ham at ditt nye prevansjonsmiddel gjør at du tenner treigere og at dere nok må jobbe litt mer.. (Ja det er en løgn, men å la ham finne ut at du har løyet om noe så alvorlig i mange år kan jo komme til å ødelegge forholdet deres helt..) Dette forutsetter da at hun faktisk bruker p-piller
Maetzii Skrevet 15. mars 2005 #7 Skrevet 15. mars 2005 Jeg skrev bare "bytte prevansjonsmiddel", p-piller var et eksempel. Like greit å gå fra vanlig spiral til hormonspiral, p-ring til p-sprøyte eller et hvilket som helst annet bytte også. Tilogmed å gå fra ingenting til et prevensjonmiddel er greit. Poenget var at da har man ved å endre hormoninntaket har en veldig god unnskyldning for å også ha fått endret sexlyst..
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #8 Skrevet 15. mars 2005 Ja, og i tillegg er det godt mulig hun faktisk får senket sexlysten ytterligere. Eller hun kan jo nøye seg med å si at hun går på piller, og så får de en "overraskelse" 9 måneder etterpå Men over til hovedinnlegger: Hva med å forslå en "lek"? Du (eller han) skal kun ligge å ta i mot og nyyyyte, den som mottar skal gjøre ALT for å holde igjen orgasmen, og den som gir skal gjøre alt for å få motakker til å komme. Kanskje kommer du da, viss ikke kos deg og "smør litt på" etter en stund. Lat som om du får en svaaaaaak orgasme, og alt er BRA, men kunne vært BEDRE?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå