AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #1 Skrevet 3. september 2018 Jeg skal opereres og vil bli inaktiv i to ukers tid. Dette vet daten. I går sendte jeg en snap til flere av kontaktene mine og etterspurte "serietips til to uker med inaktivitet". Fikk til svar fra daten at han var dårlig på sånt. Det hadde jeg forsåvidt fått et lite inntrykk av før også, så jeg skrev tilbake at han er den eneste jeg vet om som er "like dårlig til å se på serier som meg". Han stilte da et oppfølgingsspørsmål med: "Haha, så andre er flinke?", hvorpå jeg ga et lengre svar (det er opplest og vedtatt at jeg ofte gir lange svar), hvor jeg bekreftet at andre er kjempeflinke til å se på serier, forventer at jeg skal være det også, men at jeg mister konsentrasjonen/ "dør" av hyperaktivitet etter en time. Han svarte da med: "Haha, skal ikke være lett å følge med på ting da, nei". Som en avsluttende kommentar skrev jeg da at vi alle har våre utfordringer, men at jeg er mer åpen om dem enn andre. Sagt med glimt i øyet. Så slo det meg: Jeg spurte jo faktisk etter serietips! Og deretter svarer jeg at jeg er dårlig til å se på serier? Jeg begrunnet jo ikke dette ytterligere, for i hodet mitt var jeg jo klar over at det stiller seg annerledes når jeg er syk. Men tror dere det fremsto som veldig motstridende for han? Eller virket det som om han ikke tenkte noe videre over det? Er det overtenking? Anonymkode: 87b5c...632
FrodeF Skrevet 3. september 2018 #2 Skrevet 3. september 2018 Nei, dette tror jeg han også blir forvirret av. Du burde sende han en lang melding og utdype hva du mente. 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #3 Skrevet 3. september 2018 24 minutter siden, FrodeF skrev: Nei, dette tror jeg han også blir forvirret av. Du burde sende han en lang melding og utdype hva du mente. Du er ironisk, ikke sant? Anonymkode: 87b5c...632
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #4 Skrevet 3. september 2018 Gratulerer - du kan nå smykke deg med tittelen Årets nevrotiske overtenker 2018. Tør ikke tenke på hvor mye du grubler over ting som faktisk betyr noe. Anonymkode: 3c399...7c1 5
Gjest Cathe. Skrevet 3. september 2018 #5 Skrevet 3. september 2018 Jeg tror du overtenker, ja. Basert på hans svar og spørsmål synes det jo som at han ikke ofret denne selvmotsigelsen en tanke. Kanskje han nettopp forsto at det stiller seg annerledes når du er syk?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #6 Skrevet 3. september 2018 Herregud, deg igjen. Anonymkode: c1f76...8be 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #7 Skrevet 3. september 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, deg igjen. Anonymkode: c1f76...8be Hæ? Anonymkode: 87b5c...632
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #8 Skrevet 3. september 2018 Du overtenker. Og hvis han vet at du er litt hyper, så vet han også at du ikke klarer å fokusere på serier. Spørs hva du skal operere da. Anonymkode: 32623...250 1
blomsterhei Skrevet 3. september 2018 #9 Skrevet 3. september 2018 Nei herregud, dette kan jeg garantere at han ikke tenker noe mer over!
Dr. Ops Skrevet 3. september 2018 #10 Skrevet 3. september 2018 Han forsto nok forskjellen på hvorfor du vil ha serietips nå fordi du er syk, kontra hvorfor du ikke ser mye på serier ellers. Ikke send han oppklaring, det blir for voldsomt. Ikke tenk mer på det, det gjør nok ikke han. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå