AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #1 Del Skrevet 3. september 2018 Jeg har tre bekkenløsninger bak meg og mest sannsynlig slitasje i begge hoftene. Nå er jeg inne i en periode hvor jeg har smerter nesten hele dagen, og jeg må begynne å finne lindrende løsninger. Hadde jeg hatt en jobb hvor jeg var på beina hele dagen, ville jeg selvsagt tenkt i retning av noe mindre aktivt. Men jeg har en jobb hvor jeg i utgangspunktet sitter hele dagen. Hva kan jeg da gjøre for å ikke belaste hofter mer enn nødvendig? Egentlig så føles det som at jeg blir verre av å sitte på jobb, siden jeg stivner veldig til i hoftene. Jeg har minst smerter nå jeg er i lett aktivitet, men mulig det er fordi jeg ikke kjenner etter, siden jeg da ofte er opptatt med andre ting. Noen med erfaring, som kan fortelle meg hva de har gjort for å tilrettelegge for seg selv? Anonymkode: 2854e...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #2 Del Skrevet 3. september 2018 Jeg ville snakket med en fysioterapeut. Det kan faktisk være riktig det du sier om at du føler deg bedre når du er i aktivitet. Du bør ikke stivne i hoftene. Hør med en fysioterapeut, og så ser du om det er mulig å få tilrettelagt pult (senk/hev) på jobb, evt en stol hvor du kan rulle litt med hoftene. I tillegg bør du være flink til å ta pauser hvor du går litt. Anonymkode: bd6a3...8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå