AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #1 Skrevet 3. september 2018 Hei, Er utdannet lærer, trenger ekstra penger og mer å gjøre på så lurer i å tilby leksehjelp. Bor på et lite tettsted hvor det ikke er mye konkurranse, men heller ikke et miljø der foreldre er veldig opptatt av at barna skal være skoleflinke. Tenker å ta 250 kr timen, det er vel ganske rimelig? Har lest at det er mye dyrere i store byer. Hva skriver man for å "huke" folk inn? Vil henge opp plakater, og tenker det må stå litt om hvem dette kan passe for og hva det skal være godt for. Er ikke god i matte over barneskolenivå, så vil helst holde meg til barneskoleelever da matte er det jeg opplever flest trenger hjelp i. Om noen har vært/er leksehjelp så vil jeg gjerne høre tips🙂 Anonymkode: 45178...069
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #3 Skrevet 3. september 2018 250 kroner timen var i overkant, her jeg bor rett utenfor Oslo tar de 150 kroner har jeg sett. Mye også om du ikke kan hjelpe de over barneskole nivå, tviler vel på at du får noen som ønsker dine tjenester . Min datter går på VGS og er leksehjelp i matte for ungdomsskole elever og VGS elever, hun tar 150,- Anonymkode: 8579e...7c4 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #4 Skrevet 3. september 2018 Er ikke barneskoleelevene som trenger mest leksehjelp. Det er u.skolen og særlig vgs. Både fremmedspråk og realfag. Eller ikke-norske som trenger ekstra hjelp. Synes 250 kr pr time var mye. Anonymkode: 0fd58...52c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #5 Skrevet 3. september 2018 Folk må huske at 250 kr skal dekke ganske mye, dersom dette blir en fast ting. Det er helt normalt å ta mer i betaling for enkelttimer /konsultere, enn f.eks det man får i timelønn som fast ansatt. Pluss at du som leksehjelp jobber hele timer, kontra 45 min som lærer. Leksehjelp og privatundervisning er åpenbart for folk med god råd, og som ser verdien. Anonymkode: 09741...d19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå