AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #1 Skrevet 2. september 2018 Har hatt sex med en mann to ganger dette har vært med alkohol. Blir ikke forhold pga alders forskjell, men har halveis avtalt sex denne uken da uten alkohol. Nå er jeg ganske stresset pga dette og redd jeg feiger ut selvom jeg egentlig har lyst. What to do? Dette blir edru. Han overnattet og hadde sex om morningen, men blir litt annerledes en kveld i uken. Råd? Anonymkode: 2e0f8...b9e
blomsterhei Skrevet 2. september 2018 #2 Skrevet 2. september 2018 Just Do It :) (så lenge han ikke er gift eller i forhold da) Litt kleint første gangen edru men det går over, og etter det kan dere møtes edru og dermed oftere også når barrieren er brutt og ha god sex i ukedagene og ikke bare halvgod fyllasex :) 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #3 Skrevet 3. september 2018 9 timer siden, blomsterhei skrev: Just Do It (så lenge han ikke er gift eller i forhold da) Litt kleint første gangen edru men det går over, og etter det kan dere møtes edru og dermed oftere også når barrieren er brutt og ha god sex i ukedagene og ikke bare halvgod fyllasex Ingen i forhold eller gift. Skulle bare komt over barrieren. For det hadde vært fristende. Får se om jeg klarer det. Anonymkode: 2e0f8...b9e 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #4 Skrevet 9. september 2018 Brøyt du barrieren? Anonymkode: 0c78e...874 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #5 Skrevet 9. september 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Brøyt du barrieren? Anonymkode: 0c78e...874 Dessverre fikk meg ikke til det, men er målet. Må bare finne settingen. Anonymkode: 2e0f8...b9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå