Gjest COSL Innovator Skrevet 3. september 2018 #21 Skrevet 3. september 2018 Ikke klag hvis den dagen kommer og de bildene har kommet på avveie da.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #22 Skrevet 3. september 2018 En kan bli veldig hot på bilder. Ikke rart 14- iser sliter om de tror på alle bilder. Legg på filter og sug inn magen ect så blir de veldig bra. Anonymkode: 58937...65a
blomsterhei Skrevet 3. september 2018 #23 Skrevet 3. september 2018 Akkurat nå, COSL Innovator skrev: Ikke klag hvis den dagen kommer og de bildene har kommet på avveie da. Det blir litt som å si at man ikke skal klage om man blir rana på åpen gate, fordi man gikk ut, eller at man ikke skal klage eller reagere på det om man blir dopa ned og voldtatt, fordi man frivillig drakk drinken. Å dele private bilder med en person betyr ikke at det er greit at bildene med intensjon kommer på avveie eller spres videre om de tilfeldigvis kommer på avveie. Det er noe privat som er mellom de det gjelder, og er like ulovlig og ille som å for eksempel filme noen man ligger med i hemmelighet for så å spre filmen. Det er ikke noe man "ber om", eller skal "regne med" eller ikke kan klage eller reagere på. Det er ikke bare normal folkeskikk og moralsk selvfølge å holde sånt for seg selv om man får det, men er også forbudt i loven å spre og selvfølgelig har man all rett og grunn til å reagere og slå hardt ned på det selv om man frivillig har tatt og sendt bildene! 7
Chariot1 Skrevet 3. september 2018 #24 Skrevet 3. september 2018 har tullet litt med damer på internett men har aldri sendt noen dick pics. har fått i oppdrag å shave underlivet og skrive navnet hennes på tissen, er det dristig ?
Gjest COSL Innovator Skrevet 3. september 2018 #25 Skrevet 3. september 2018 6 minutter siden, blomsterhei skrev: Det blir litt som å si at man ikke skal klage om man blir rana på åpen gate, fordi man gikk ut, eller at man ikke skal klage eller reagere på det om man blir dopa ned og voldtatt, fordi man frivillig drakk drinken. Å dele private bilder med en person betyr ikke at det er greit at bildene med intensjon kommer på avveie eller spres videre om de tilfeldigvis kommer på avveie. Det er noe privat som er mellom de det gjelder, og er like ulovlig og ille som å for eksempel filme noen man ligger med i hemmelighet for så å spre filmen. Det er ikke noe man "ber om", eller skal "regne med" eller ikke kan klage eller reagere på. Det er ikke bare normal folkeskikk og moralsk selvfølge å holde sånt for seg selv om man får det, men er også forbudt i loven å spre og selvfølgelig har man all rett og grunn til å reagere og slå hardt ned på det selv om man frivillig har tatt og sendt bildene! Ja, det er. Iransk riktig å holde de bildene for seg selv. Dessverre så er det flere som har opplevd at bilder en spredd ved brudd likevel. Gjør hva dere vil.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #26 Skrevet 3. september 2018 Har en del bilder tilsendt av et par forhenværende damebekjentskaper som begge har vært vanskelige å bli kvitt når det har vært naturlig. Ingen som viser ansikt, slik at de føler seg helt trygge på at de kan være så ufine mot meg de bare ønsker i ettertid... Men så var det det med GPS koordinater da 🙄🤣 Hvis jeg ville kunne jeg vist to intetanende ektemenn bilder av fruen i full sex-utrustning, i egen stue, med GPS koordinatene til deres hjem til å fjerne enhver tvil. Det skal imidlertid litt til før jeg lar det skje...og jeg håper å slippe flere gifte FF Anonymkode: f98d4...50a
Chariot1 Skrevet 10. oktober 2018 #27 Skrevet 10. oktober 2018 Jenter nå til dags sender kanskje ikke Dick pics men pirrende bilder det er det ikke manko på. Hva er deres erfaring? Får dere nok fristelser?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #28 Skrevet 10. oktober 2018 Nei, men de som synes det er ok å sende må jo selvfølgelig få lov til det. Anonymkode: ab3c9...d67
Antoinette Skrevet 10. oktober 2018 #29 Skrevet 10. oktober 2018 På 3.9.2018 den 1.17, AnonymBruker skrev: Via snap eller messenger? Jeg har sendt noen få uskyldige, men tenkte her en dag at det er nok ikke så lurt. Gjør dere det til kjærester/ samboere ect? Anonymkode: 58937...65a Nei!! Har aldri gjort, og ville aldri gjort det. Kan bruke hodet.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #30 Skrevet 10. oktober 2018 Jeg gjorde det til mannen min før, da et bilde var et bilde. Men nå blir alle mobilbilder lastet automatisk opp i skyen i det øyeblikket de blir tatt, og siden hele familien har tilgang til fotoalbumet der har det blitt veldig få bilder de siste årene... Litt synd egentlig. Anonymkode: eac59...fb5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #31 Skrevet 10. oktober 2018 På 3.9.2018 den 13.20, AnonymBruker skrev: Ja, synes ikke det er noe stress. Er bare rn naken kropp. Anonymkode: acfd5...dca Jeg er litt der jeg også. 😁 Men, sender ikke med ansiktet og jeg har mottatt flere i retur av duden. Anonymkode: a48c5...6c3 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #32 Skrevet 10. oktober 2018 Nei, ser ingen grunn til å utsette meg selv for faren om at de kan komme på avveie. Anonymkode: 804a8...f1f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #33 Skrevet 10. oktober 2018 På 3.9.2018 den 2.11, AnonymBruker skrev: Sender ikke noe slikt til kjentfolk, ff eller kjæreste. Sendt noen til kunder da, men de aner ikke hvem eller hvor jeg er. Anonymkode: 8f7d1...825 Kunder? 😜 Anonymkode: c4cba...7af
Hr. Aktiv Skrevet 10. oktober 2018 #34 Skrevet 10. oktober 2018 Har ikke sendt å heller aldri mottatt. Tror dette skjer stort med sett alle andre å ikke meg.
Katten.2.0 Skrevet 11. oktober 2018 #35 Skrevet 11. oktober 2018 Kompisene mine har fått sin del ironiske dickpics.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå