Gå til innhold

Sender dere dristige bilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Via snap eller messenger? Jeg har sendt noen få uskyldige, men tenkte her en dag at det er nok ikke så lurt. Gjør dere det til kjærester/ samboere ect?

Anonymkode: 58937...65a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke nervøs for hvilke bilder som sendes, kan være hva som helst

Skrevet

Sender alt, også nakenbilder men kun til kjærester.

Skrevet

Har aldri gjort! Nå er jeg i en alder hvor ingen ville hatt noe dristig bilde av meg lell 😂
Man burde aldri sende dristige bilder av seg selv som de ikke ville vist til hvermansen. Jeg kjenner mange menn som viser bilder/filmsnutter kjærestene sender til kompiser. Så kan dere jenter lure på, når dere sitter der sammen med kompisene til kjæresten, hvor mange av dem som har sett videosnutten der du onanerte...eller nærbilde av musa di...
Jeg lurer ofte på om jeg burde advart disse unge damene jeg vet om. Har virkelig vondt av de som trodde de kunne stole på kjæresten.

Anonymkode: 3a6b6...dfc

• Liker 3
Skrevet

Min FF har mange bilder av meg, ingen med ansikt selvfølgelig. Men jeg har sannsynligvis 3 dobbelt så mange bilder av han i mye "verre" situasjoner. 

Anonymkode: 7da6f...4a9

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ja gjør det iblandt (noen ganger i året kanskje) til kjæresten min som er den eneste jeg har vært sammen med, men har aldri gjort det til dates eller flørter, og jeg merker bildene med hans navn sånn at hvis de blir spredd så røper han seg selv. Men stoler på at de ikke blir spredd, og tenker faktisk som så at hvis de gjør det om han noen gang sprer de i hevn så vil han bare gjøre at tusenvis av andre menn også får se hvor deilig jeg er så det er en tap situasjon for han :p Selvfølgelig ikke gøy for meg, men negativt for hans del så tror neppe han gjør det.
Sender ikke bilder av underlivet i full prakt, grensen går på trusa

Endret av blomsterhei
Skrevet

Sender ikke noe slikt til kjentfolk, ff eller kjæreste. 

Sendt noen til kunder da, men de aner ikke hvem  eller hvor jeg er. 

Anonymkode: 8f7d1...825

Skrevet

Ja, det gjør jeg ikke. Ikke til hvem som helst selvfølgelig, men heller ikke utelukkende kjærester. Om det skulle dukke opp en gang, så får så være tenker jeg.

Anonymkode: d3020...881

Gjest Nina1975
Skrevet

Ja, til kjæresten, men viser aldri ansiktet. Han er mye bortreist på jobb, så det hjelper på humøret å sexte litt. Tenker som så at vi er/omgås voksne, så om han viser de frem så er det han som opptrer som en idiot, han som driter seg ut. Om så hadde skjedd, så viser han jo bare at vi har hatt ett sexliv, det hadde vært kjempeflaut selvfølgelig, men allikevel verst for han som fremstår som en drittunge. Vi har vært sammen noen år, sendte ikke  bilder de første par årene. Men vi er godt voksne da, (40+) hadde nok ikke gjort det som ung. Mer utsatt for drittsekker da, og mer sårbar.   Og til ab over her som mener hun er for gammel til at noen vil ha bilde; nei, det er du ikke. Menn vil ha bilder av kjæresten, alltid😋

Skrevet

Gjorde det endel før, men de siste årene har jeg blitt mer og mer engstelig. Tok aldri bilder med ansikt eller gjenkjennelig bakgrunn, men likevel. 

Forståelsen min for hvordan nettet fungerer og hvor trygt ting er blir mindre og mindre føler jeg. Pluss at i likhet med brukeren over her så har jeg flere venner som viser frem ting som den avbildede tror er privat. Snille og greie kvinner og menn som lar seg rive med og sender rundt bilder av flørter, ekser, ektemenn, koner og one night stands.

Anonymkode: 02e63...adf

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har sendt masse bilder, med og uten ansikt. 

Jeg stoler på de jeg omgir meg med, og de har aldri skuffet meg. M51

Skrevet

Nei, har ikke sendt noen og heller ikke bedt om noen. Bilder som aldri blir tatt kommer heller aldri på avvie.

Det er nok av triste historier i media om dette...

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Men ikke til hvem som helst.

Skrevet

Jeg er gift og sender stadig vekk til kona. Hun sier hun setter pris på det. Får aldri noe tilbake og jeg er litt usikker på hvorfor, men jeg ønsker ikke å presse henne til noe hun ikke er komfortabel med så det går greit.

M30

Anonymkode: 18815...b59

Skrevet
9 timer siden, blomsterhei skrev:

og jeg merker bildene med hans navn sånn at hvis de blir spredd så røper han seg selv.

boys-this-plan-is-foolproof.jpg

Skrevet
Akkurat nå, Horge skrev:

boys-this-plan-is-foolproof.jpg

Har ikke sett Istid filmen så vet ikke hva du sikter til med det bildet. Men jeg mener ikke liten skrift nede i et hjørne som kan redigeres bort, men tvers over eller på langs på kroppen min over flere av fargetonene, for eksempel over brystvorte og hals, så det vil ødelegge bildet om det forsøkes å redigeres vekk, eller over rumpe og rumpesprekk så det ville blitt ujevnt resultat av å redigere bort. Føler det er ganske bulletproof? :)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, blomsterhei skrev:

Føler det er ganske bulletproof? :)

Ja, og ikke minst blir det enkelt å identifisere deg hvis bildet kommer på avveie.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Horge skrev:

Ja, og ikke minst blir det enkelt å identifisere deg hvis bildet kommer på avveie.

Ja, da får jeg vite om det ganske kjapt enn at bildene florerer rundt i min uvisshet, og får dermed anmeldt sprederen/sprederne ganske kjapt :)

Skrevet

Ja, synes ikke det er noe stress. Er bare rn naken kropp. 

Anonymkode: acfd5...dca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...