AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #1 Skrevet 2. september 2018 Er det noen som har gode erfaringer med noen? Sånn eksepsjonelt god erfaring med en barnepsykolog/barnepsykriater? Har ett barn jeg er bekymret for og som jeg har vært bekymret for en tid no. Problemet har vært hele tiden at h*n nekter å prate med noen. Inkl. meg om vanskelige ting ( h*n ble veldig sviktet av bf og jeg har slitt med depresjon) vi får hjelp av bv og ja jeg vet de kan hjelpe med slikt, men jeg ønsker ikke å sende barnet mitt til hvem som helst siden h*n har vært uheldig nok allerede om dere forstår. Er så viktig at det er en som virkelig kan sakene sine. Misforstå meg rett, men noe sier meg at det er viktig at vi gjør ett rett «valg» her for at det skal hjelpe h*n. Blir utrolig takknemlig hvis noen har noen de kan anbefale. På forhånd, tusen takk. Anonymkode: bb874...d94
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #2 Skrevet 2. september 2018 Be om henvisning til nærmeste BUP? Du må nesten stole på helsevesenet, du virker skeptisk, og den skepsisen kan jo lett overføres til barnet. Begynn hos fastlegen. Det finnes svært få privatpraktiserende barnepsykologer/-psykiatere. Anonymkode: f105a...f9d 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #3 Skrevet 3. september 2018 Haldor Øvreeide Anonymkode: 3ead0...87e 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #4 Skrevet 3. september 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Be om henvisning til nærmeste BUP? Du må nesten stole på helsevesenet, du virker skeptisk, og den skepsisen kan jo lett overføres til barnet. Begynn hos fastlegen. Det finnes svært få privatpraktiserende barnepsykologer/-psykiatere. Anonymkode: f105a...f9d Har du noen gang vært hos psykolog/psykiater?Og hatt det vanskelig for å åpne deg og snakke om vanskelige ting?Tro meg(har prøvd mange før jeg landet rett) det hjelper ikke med hvem som helst alltid. Desverre! Noen når bare ikke inn!Og noen er veldig flink.Så forstår hva moren mener her. Vet desverre ikke om en til barn som er flink. Håper du får noen svar Anonymkode: ab494...e5d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #5 Skrevet 3. september 2018 Be om henvisning til BUP. Anonymkode: 9afb3...0b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå