Gå til innhold

Flørter sjefen eller er han bare hyggelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente som har jobbet på samme sted i over flere år.  Det siste året har jeg lagt opp et ekstra godt øye til sjefen, og jeg tror han kanskje kan ha det til meg og. Tingen er at han også virker lykkelig gift og har små barn så jeg har ikke tenkt over det veldig mye før nå. Det siste halve året, har jeg lagt merke til en slags ''tension'' mellom oss. Han sender meg lange blikk, og blunker til meg i det han går forbi, og gir meg stadig komplimenter om ting som ikke egentlig er jobbrelatert, og jeg føler hele tiden jeg blir ''favorisert'', og får mer skryt, og han sier til andre ''Gjør som Maria ville gjort det'' og selv også spurt meg om hjelp. Vi skulle også ta bilder til en nettside og da var jeg jo ''sååå fotogen'' i hans øyne. Jeg vet jeg er profesjonell og flink i det jeg gjør, men jeg merker jeg blir kjempeklein rundt han og jeg blir veldig usikker på om han flørter eller bare er kjempehyggelig. Jeg sluttet nettopp på grunn av lang reisevei og da virket han lei seg. Da gikk jeg bevisst inn for å prøve å lese kroppspråket hans. Han satt seg ned og så ut i lufta, og så trist ut. Jeg tenker jo til meg selv ''er det fordi jeg var en bra ansatt eller var det for noe mer?''  Like etter møtte jeg han ute på byen (han er ikke typen som pleier å dra på byen), så jeg var jo både glad og veldig overrasket over å møte han, og det var han og, og det var han som fikk øye på meg først og nærmest strålte opp som en sol, og han gir meg lange blikk, går fra kompisene sine og setter seg ved siden av meg og min vennegjeng å småprater - , og hele oppmerksomheten var kun på meg og etterpå spør alle meg ''hvem var det????'' . Samtidig så var jeg ganske beruset så jeg var kjemperedd for å si noe dumt som jeg kanskje kom til å angre på. Jeg gjorde heldigvis ikke det, (fra det jeg husker),  men han fortalte meg ting om at han ønsket å bytte til der jeg var nå osv, selv om det er bedre for han også å jobbe der jeg er nå fordi det er nærmere reisevei for han og.  Jeg har tenkt så mye på dette den siste uken, og jeg klarer ikke få det ut av hodet. Det er jo litt aldersforkjell, men jeg liker han og kunne godt hatt et nærere vennskap til han om han ikke var gift og jeg tror kanskje jeg kan være litt betatt, men jeg føler det er så rart alt sammen og jeg har prøvd å analysere dette opp i hodet mitt en stund. Når han flørter med meg, eller ''er hyggelig'' blir jeg helt mo i knærne og jeg kjenner rare sommerfugler i magen som jeg HELST ikke vil ha, da jeg prøver å være profesjonell (og ikke virke som en forelsket 14 åring). Jeg jobber ikke der han jobber lenger, så jeg går jo fra å se han nesten hver dag i flere år til å ikke se han i det hele tatt, og merker at jeg kanskje savner han litt, men om det er fordi jeg er betatt eller fordi jeg savner han som sjef fordi han var så rolig og forståelsesfull og vi har en god kjemi, vet jeg ikke. Jeg er helt forvirra. Noen som kan ha noen gode råd til en forvirra sjel? Jeg vet det nok det beste er bare å prøve å glemme det, men det er også ganske vanskelig når jeg først har gått inn og analysert det hele og vi har jobbet sammen i flere år.  Og flørter han, eller er han bare hyggelig??? 

Anonymkode: 1e67f...e3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal fortsette å ikke legge merke til om han flørter eller ikke, og bare gjøre jobben din. Å involvere seg med sjefen er ikke lurt om du vil fortsette å jobbe der. Kan vel også bli ganske kleint å fortsette der om du sjekker opp sjefen og hn overhodet ikke mente det sånn.

Anonymkode: 89766...219

• Liker 3
Skrevet

Han flørter, helt klart, men det endrer ikke på det faktum at han er gift. Så lenge han er det, er han off limit. Skjønner at følelsene er i full sving nå, og det kanskje hos begge, men han er fortsatt opptatt på en annen kant. Ikke rot deg inn i noe som er altfor vanskelig å komme ut av...

Anonymkode: ddb6c...7ab

• Liker 7
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du skal fortsette å ikke legge merke til om han flørter eller ikke, og bare gjøre jobben din. Å involvere seg med sjefen er ikke lurt om du vil fortsette å jobbe der. Kan vel også bli ganske kleint å fortsette der om du sjekker opp sjefen og hn overhodet ikke mente det sånn.

Ja.. Det tenkte jeg når vi jobbet sammen og, men nå jobber vi jo ikke sammen lenger som sagt, så det riktige blir «min tidligere sjef». Men fortsatt småkleint og litt ubehagelig om det ikke er ment sånn 

Skrevet

Problemet her, og et jævla stort et også, er jo at han er med en annen dame og har barn med henne (!) Allikevel skriver du som om dette er en singel person du dater, og vil vite om han vil noe mer? Det virker fryktelig naivt, og ja, som du sier, oppførsel man forventer av en 14 - åring. 

Jeg syns du bør gå videre, og ikke legge noe mer tanke i dette for både din egen skyld, og potensielle skadelidende (kona og barna).

• Liker 7
Skrevet
11 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Problemet her, og et jævla stort et også, er jo at han er med en annen dame og har barn med henne (!) Allikevel skriver du som om dette er en singel person du dater, og vil vite om han vil noe mer? Det virker fryktelig naivt, og ja, som du sier, oppførsel man forventer av en 14 - åring. 

Jeg syns du bør gå videre, og ikke legge noe mer tanke i dette for både din egen skyld, og potensielle skadelidende (kona og barna).

Enig med deg, men saken er at jeg aldri kunne tenke meg å gjøre noe med det så lenge han er gift og jeg trodde også jeg hadde beskrevet hele greia som litt kleint. Jeg er forvirra fordi jeg ikke skjønner hva han prøver å oppnå, og det er hvis man tenker over det - han som er «skurken». Om tilfelle er at han flørter og ikke bare er hyggelig. Men absolutt, jeg skal prøve la det gå. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg, men saken er at jeg aldri kunne tenke meg å gjøre noe med det så lenge han er gift og jeg trodde også jeg hadde beskrevet hele greia som litt kleint. Jeg er forvirra fordi jeg ikke skjønner hva han prøver å oppnå, og det er hvis man tenker over det - han som er «skurken». Om tilfelle er at han flørter og ikke bare er hyggelig. Men absolutt, jeg skal prøve la det gå. 

Hvorfor lurer du på det da? Da er det bare å blåse i om han flørter eller ikke. Det er lov å være hyggelig uten å legge noe mer i det, fra begge parter. Ikke mat nysgjerrigheten din!

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor lurer du på det da? Da er det bare å blåse i om han flørter eller ikke. Det er lov å være hyggelig uten å legge noe mer i det, fra begge parter. Ikke mat nysgjerrigheten din!

Helt enig, la dette ligge. Du kommer til å angre bittert om du begynner å rote deg inn i et vepsebol med en gift mann! Ikke bare det, men han er også potensielle referansen din i fremtidig arbeid, og det slår stygt ut for deg, om du havner i drama med han. La han heller sitte med et godt inntrykk av deg, og finn deg en som er singel :)

Anonymkode: 6674e...ed8

• Liker 5
Skrevet

Jeg vil si han høres bare hyggelig, men hyggeligvennskapsflørting ut. Noen er sånn med folk de kommer godt overens med, og jeg ser folk oppføre seg likedan mot folk av samme kjønn uten å mene flørten som noe seksuelt.

Dessuten sier du jo at han er gift, og du vil ikke involvere deg med noen som er i forhold. Du nedgraderer deg til en sædbøtte, blir en homewrecker, han vil aldri respektere deg som noe annet enn en lett på tråden og naiv tøs, utviser stygg moral som deltar i å gå bak noens rygg på den måten, og bidrar til å ødelegge et annet menneske(konen) psykisk og følelsesmessig for alltid, og potensielt en hel familie. Selv om du ikke engang går dithen hvor dere ender opp med å ligge sammen, tenk deg hvor mye skade du steller i stand om kona finner ut at han driver å treffer en ung kollega på flørtedates? Hvordan hadde det vært for deg om du var i hennes sko? Gjør mot andre det du vil at de skal gjøre mot deg!

• Liker 1
Skrevet

Del opp i paragrafer neste gang, vær så snill...

Anonymkode: b93d2...b2a

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Ja.. Det tenkte jeg når vi jobbet sammen og, men nå jobber vi jo ikke sammen lenger som sagt, så det riktige blir «min tidligere sjef». Men fortsatt småkleint og litt ubehagelig om det ikke er ment sånn 

Beklager at jeg ikke leste HI, men kan svare likevel. Du troller her og på jobb. Vil du miste jobben og anseelse? På grunn av en mann som er opptatt. Da har du tapt. 

• Liker 1
Skrevet

Men vet du hva, TS? Nå er han ikke sjefen din lengre, så nå kan du være vennlig, men ganske avvisende og avmålt. Det er godt mulig han flørter, og det er godt mulig du er betatt, men desto større grunn til å være avvisende. Eller har du en drøm om å være elskerinne på si, kanskje? Vær så snill, ikke meld deg inn i idiot-klubben for de som kaster bort sine beste år på en gift mann.  Det er heller  ikke noe sjakktrekk i forhold til karrièren.

Anonymkode: e8239...616

• Liker 1
Skrevet

Klart han flørter med deg. Jeg synes du skal kopiere posten din og sende den til HR slik at han får skikkelig problemer. 

Anonymkode: 15710...49d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...