Gå til innhold

Når inviterte barnehagen hjem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra når er det vanlig å bli godt kjent med de andre foreldrene o barnehagen? Og er det da kun den avdelingen barnet går på?

når begynner barna å besøke hverandre hjemme hos hverandre? Barnet mitt fyller straks to år, og lurer på når vi skal invitere andre barn hjem, føler det er litt tidlig nå aiden nesten alle i avdelingen begynte nå i august og siden de fortsatt er så bittesmå 🙂

Anonymkode: a9082...4f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei niese på 3, hun får besøk av gjevnaldere i gata. 😊

Skrevet

Het begynte det forsiktig i treårsalderen, og tok helt av da de ble 4 :ler:  Da ville alle være med alle hjem hele tiden.

Anonymkode: b0ccc...ac4

Skrevet

Isåfall ville jeg invitert barna sammen med foreldrene, hva med å møtes på lekeplass i helgen eller noe, kaffe?

Anonymkode: 721d0...4b6

Skrevet

Har inntrykk av at det er vanlig fra de begynner på storbarnsavdeling. Min snart 4 åring kunne lett vært med noen hjem uten oss, men da vi prøvde ha med bestekompisen som er litt yngre med hjem ble det alt for skummelt for kompisen 😅 noen vil nok/trenger ha med en forelder i starten 

Anonymkode: 50db6...4c7

Skrevet

Vi inviterer aldri med hjem andre barn fra barnehagen... Og jeg liker heller ikke at mitt barn blir invitert, fordi jeg føler at det forventes at vi inviterer tilbake.

Jeg orker rett og slett ikke ta på meg ansvaret for andres små barn. Vi har veldig hektiske ettermiddager, hvor bare en ukedag er uten en eller annen aktivitet for noen i huset. Det betyr at den andre er mye alene, og da er det liksom nok med egne barn.

Men om vi skulle tatt med hjem noen, så måtte de i hvert fall vært ferdige med bleier, og kunne gått på do selv. 2 og 3 åringer er i mine øyne alt for små til å besøke hverandre uten foreldre. Da snakker vi om barnepass og ikke besøk.

Anonymkode: ed945...312

• Liker 2
Skrevet

Vår 4 (snart 5)-åring har begynt å ha med andre hjem (og bli med andre hjem) nå.

Anonymkode: e3f55...3a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...