Gå til innhold

Stirring på trening

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, alle sammen! 

Jeg er en 21 år gammel jente, og har et problem jeg trenger hjelp med! På treningssenteret jeg trener på, er det en mann, kanskje 35 år gammel, som ALLTID stirrer på meg når han er der. Dette har pågått i flere måneder, kanskje et halvt år nå. I begynnelsen trodde jeg det bare var innbilning, men etter så lang tid med en følelse av ubehag hver gang han er til stede, opplever jeg dette som et reelt problem. Han ser så mye på meg under trening at jeg tar meg selv i å gjemme meg bort slik at han ikke skal se meg. Hver gang jeg snur hodet, møter jeg blikket hans. Noen ganger har han stoppet helt opp og bare stått og stirret på meg, uten at noen andre er i nærheten av meg. Han ser skikkelig slesk ut og er mye eldre, som ikke hjelper i det hele tatt. 

Vil bare legge til at dette er et studentdrevet treningssenter, og det er aldri folk på jobb når jeg trener.

Hva skal jeg gjøre? Gå rett opp til han og konfrontere han? Si i fra til noen? Håper noen har innspill ❤️

Endret av lisjpiami
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si fra til de som jobber der. Trakassering som dette blir slått ned på. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe unormalt. Han trener bare øyemusklene.

Anonymkode: 05155...5e6

Skrevet

Studentdrevet treningssenter? Sikkert heeeelt tilfeldig at en middelaldrende mann henger der, jadda.

Sånn stirring er den ene grunnen til at jeg har slutta å gå på treningssenter, så jeg trener heller hjemme.

Anonymkode: a2107...911

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...