Nera Skrevet 2. september 2018 #1 Skrevet 2. september 2018 (endret) Aldri tenkt over dette før, men må da være veldig ille å ikke ha noe råd i det hele tatt, tenk å være hjemmeløs uff. Hvis alle måte tjene 5000 kroner i mnd for at resten skal gå til utlending så de kan få hjem å du kan begynne å tjene mer senere hadde du sagt ja? Uansett hvilken jobb du har, om det er lege eller lignende 5000 tusen kroner i mnd ja eller nei? (Strøm osv betaler nav) mat måtte du ha kjøpt selv ) Endret 2. september 2018 av Nera
Gjest Regn Skrevet 2. september 2018 #5 Skrevet 2. september 2018 Jeg kunne hjulpet en trengende med den summen av lønna, ja!
Nera Skrevet 2. september 2018 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2018 (endret) 3 minutter siden, Regn skrev: Jeg kunne hjulpet en trengende med den summen av lønna, ja! Så bra du tenker slik, Alle burde hjelpe alle, da hadde verden vært et bedre sted å være. Haha noen tjener lzm 300k kroner i mnd på å sitte å blogge, herregud, så mye penger trenger ingen i mnd og ihvertfall ikke på å blogge. Noe av dette skulle jo faktisk ha gått til de som virkelig trenger det, noen av de som tjener så mye på ingenting vet jo ikke engang hva de skal bruke pengene på, og bare elsker å kaste bort på noe unødvendig. Endret 2. september 2018 av Nera
Gjest Regn Skrevet 2. september 2018 #9 Skrevet 2. september 2018 (endret) Akkurat nå, Nera skrev: Så bra du tenker slik, Alle burde hjelpe alle, da hadde verden vært et bedre sted å være. Haha noen tjener lzm 300k kroner i mnd på å sitte å blogge, herregud, så mye trenger ingen i mnd og ihvertfall ikke på å blogge. Noe av dette skulle jo faktisk ha gått til de som virkelig trenger det, noen av de som tjener så mye på ingenting vet jo ikke engang hva de skal bruke pengene på, og bare elsker å kaste bort på noe unødvendig. Vi gir alt penger til leger uten grenser, samt vårt fadderbarn, men vi gir riktignok ikke femtusen. Likevel kunne vi fint gjort det da alle bør hjelpe så fremt de kan. Endret 2. september 2018 av Regn
Gjest COSL Innovator Skrevet 2. september 2018 #10 Skrevet 2. september 2018 Aldri i livet om jeg hadde ofret den summen for at innvandrer skal ha det bra.
altflyter Skrevet 2. september 2018 #11 Skrevet 2. september 2018 Nei det hadde jeg ikke gjort. Når husleien er betalt, sitter jeg igjen med 4000 kroner som skal rekke til mat, strøm og alt annet, så det hadde jeg rett og slett ikke hatt mulighet til. 2
sonush Skrevet 2. september 2018 #12 Skrevet 2. september 2018 5 minutter siden, COSL Innovator skrev: Aldri i livet om jeg hadde ofret den summen for at innvandrer skal ha det bra. Spør av ren nysgjerrighet, hadde du ofret den summen for en etnisk nordmann? Din egen familie og venner telles ikke. Svar ærlig.
Ichiko Skrevet 2. september 2018 #13 Skrevet 2. september 2018 15 minutter siden, Nera said: Aldri tenkt over dette før, men må da være veldig ille å ikke ha noe råd i det hele tatt, tenk å være hjemmeløs uff. Hvis alle måte tjene 5000 kroner i mnd for at resten skal gå til utlending så de kan få hjem å du kan begynne å tjene mer senere hadde du sagt ja? Uansett hvilken jobb du har, om det er lege eller lignende 5000 tusen kroner i mnd ja eller nei? Hvis jeg bare hadde 5000 kroner i måneden, så hadde jeg ikke hatt nok til husleia, og ville blitt hjemløs selv.
altflyter Skrevet 2. september 2018 #15 Skrevet 2. september 2018 3 minutter siden, sonush skrev: Spør av ren nysgjerrighet, hadde du ofret den summen for en etnisk nordmann? Din egen familie og venner telles ikke. Svar ærlig. Hvorfor har det noe å si om det er en hjemløs utlending eller en hjemløs nordmann? Det er da like rævva å være hjemløs om man er fra Spania, Pakistan eller Norge. Hvorfor er etnisitet relevant? 1
Gjest Regn Skrevet 2. september 2018 #17 Skrevet 2. september 2018 Og jeg ville satt pris på om noen hjalp meg dersom det var meg som ikke hadde et hjem.
Gjest COSL Innovator Skrevet 2. september 2018 #18 Skrevet 2. september 2018 10 minutter siden, sonush skrev: Spør av ren nysgjerrighet, hadde du ofret den summen for en etnisk nordmann? Din egen familie og venner telles ikke. Svar ærlig. Ja, en etnisk norsk kunne jeg med glede hjulpet
sonush Skrevet 2. september 2018 #19 Skrevet 2. september 2018 5 minutter siden, altflyter skrev: Hvorfor har det noe å si om det er en hjemløs utlending eller en hjemløs nordmann? Det er da like rævva å være hjemløs om man er fra Spania, Pakistan eller Norge. Hvorfor er etnisitet relevant? Leste du den jeg svarte? Jeg legger ikke vekt på etnisitet når jeg har mulighet til å hjelpe noen, det gjør han jeg svarte. Les videre i tråden.
Nera Skrevet 2. september 2018 Forfatter #20 Skrevet 2. september 2018 (endret) 1 time siden, COSL Innovator skrev: Ja, en etnisk norsk kunne jeg med glede hjulpet Trodde da du skrev nei først fordi at du tenkte hva som var best for deg, ikke noe vits å være rasistisk her inne. Råder deg til å tenke gjennom hva du har skrevet, her skal det være en hyggelig side for alle. Om du så er en voksen kvinne bør du tenke som enn også. Mvh Iselin Endret 2. september 2018 av Nera
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå