Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei. Jeg mangler inspirasjon til hva jeg kan ha på russebuksa mi. Jeg skal ha de tradisjonelle hvite strykemerkene + noen vevde smileys-merker. Men kunne tenkt meg å ha noe orginalt også.

Forslag?

Gjest manic
Skrevet

Kjøp sånn tøymaling og mal noen motiver :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Sy på masse perler ,knapper i alle farger...

Skrevet

Jeg tegnet øyne med sprittusj på hele dressen.. ble veldig populært, plutselig ville alle ha et øye, så det ble en del tegning i løpet av den perioden.... :roll::wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

gjest: forslag til mønster/motiv? Er ikke akuratt noen desginer. Må ha noe å se etter :)

Gjest Virvel
Skrevet

-Lag egne stryk-på-merker med bilder av venner osv! Har sett utstyr til det i fotobutikker blant annet.

-Sy fast et lite kosedyr

-Ølkorker (kan "klypes" på, evt. limes)

-Kjøp noe skikkelig harry stoff og lim/sy på. Det er ikke noe som gjør seg bedre på en russedress enn tigerstripete baklommer og rosa pusekant nederst på buksebena :ler2:

Gjest Gjesta
Skrevet
-Kjøp noe skikkelig harry stoff og lim/sy på. Det er ikke noe som gjør seg bedre på en russedress enn tigerstripete baklommer og rosa pusekant nederst på buksebena :ler2:

:ler: Knæshjt :ler2:

Skrevet

Er russ i år jeg også, og har allerede begynt å pynte litt på drakten. Har snekkerbukse og har bestemt meg for å "legge den ned", altså å ikke bruke det som en vanlig snekkerbukse. Har fått tak i mange buttonser som jeg har dekket hele lommen framme med. Ganske tøft!

Gjest gunda gjest
Skrevet

jeg blir russ om noen år..men søs blir i år da så hun holler på med russedrakta.

-butons er kult

-``hender`` på brystene og roma er jo en klassiker

-kosedyr som er sydd på

men uansett ikke la fantasien sette grenser :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Er russ i år jeg også' date=' og har allerede begynt å pynte litt på drakten. Har snekkerbukse og har bestemt meg for å "legge den ned", altså å ikke bruke det som en vanlig snekkerbukse. Har fått tak i mange buttonser som jeg har dekket hele lommen framme med. Ganske tøft![/quote']

Hvor får man tak i buttons fortida? Andre ting du skal lime på buksa!

Dere andre: Kjempegode forlag! Jeg noterer!

Skrevet

Jeg leverte min bukse til en elev på tegning, form og farge. Sa hva jeg ville ha på og hun gjorde for en 50 lapp! Men tegnet litt selv også..

Skrevet

Fås overalt, har jeg fått inntrykk av. Her i Stavanger får jeg tak i buttons på Feber og Soda blant annet. Dessuten selges de som regel i acessoriesbutikker.

Synes forresten Virvel sitt forslag med å sy på stoff var kult. Det kommer jeg nok til å gjøre!

Skrevet

Jeg kjøpte tøymaling og min nå mann malte en lang giraff opp over beinet.. Den fikk en del skryt!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis målet er å være original, ville jeg vel først og fremst droppa de dølle, hvite strykemerkene av hender og ølkrus og alt det der...

Å male sine egne ting virker mye morsommere.

Du kan skvette klor utover buksa, da vil du få hvite flekker på den der som kloren treffer. Det går også an å male med klor.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg er også russ i år, og jeg skal male på russebuksa selv.. Synes strykemerker er litt harry, og veldig oppbrukt.. Vi skal ha pyntebukse-fest onsdagen etter påskeferien så da skal vi hjelpe hverandre og utveksle ideer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...