Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo allesammen, jeg har et problem tror jeg.... klokka på xp'en min går faen for sakte. Jeg vil ikke ha en sånn maskin, tror det er noe alvorlig og seriøst feil med computern, når klokka på maskinen må stilles på nytt hver bidige dag akkurat som det skulle vært en trekkoppvekkerklokke, så gidder jeg ikke mer... må visst reformatere hardisken.... igjen..

Waco

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo prøve å skifte batteri i pc'n først...

Ellers så kan du jo laste ned Precision Time. Så synkroniserer klokka seg automatisk.

Skrevet

Det er en cinet bærbar smartbook 810, og jeg tror ikke bærbare har egen klokkebatteri (her er jeg jo selvsagt usikker, men så ingen sist jeg skrudde den opp for å legge i ekstra ram, som selvsagt lå under tastaturet, noe jeg fant ut... etter å ha skrudd maskinen fra hverandre)

Waco

Skrevet

jeg lasta ned klokka takk skal du ha.... får se om det hjelper... (egentlig er det jo rart for XP har jo automatisk klokke synkroniseringer)

Skrevet

Jepp det funker... takker makker... forresten hvorfor går klokka sekstifem minutter for sakte på kg....? Kanskje Gry også må synkronisere en gang iblant med atomuret?

Skrevet
:ler: Det hadde kanskje vært smart, ja... :ler:
Gjest Anonymous
Skrevet

Er heller ikke helt sikker, men er vel forholdsvis sikker på at Bærbare også har eget batteri :briller:

Ellers tror jeg nok alle bærbare hadde slitt litt med tiden når PC'n er avslått.... Klokka får jo ikke fnatt av at man tar ut det store batteriet, eller at dette går tom for strøm...

Cabron (tipper og tenker)

P.S. har forresten merket at klokka på PC'n min ikke er spesielt glad i at jeg er på WinMX eller Kaaza :cry: Det går greit nå som jeg har nytt batteri, men den fikk utrolige tendenser med litt slitt batteri... ca 1 time i døgnet er litt drøyt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...