AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #1 Skrevet 2. september 2018 Hei! Jeg er en 19 år gammel jente som har friår etter vgs. Alle vennene mine studerer på forskjellige steder i landet, mens jeg trengte en pause. Har veldig lyst til å reise med en gruppe fremmede, og har skjønt at dette er mulig gjennom ulike organisasjoner. Har gjennom sosiale medier sett flere gjøre noe lignende. Det jeg lurer på er: Er det noen som vet om noen gode organisasjoner å reise med, som ikke er altfor dyre for en 19 åring? Spiller ingen rolle hvor i verden, har bare et ønske om en fin opplevelse og møte nye mennesker rundt min alder.❤️ Anonymkode: bf0db...ba8
aglaea Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 G adventures har mange ulike turer i ulike prisklasser, aldersgrupper, størrelser osv. Jeg har ikke prøvd dem selv, men vet mange bruker de. Og de har ofte turer for unge, gjerne mellom 18 og 32 tror jeg det er. Reiste selv med Intrepid til Cuba i år, og var veldig fornøyd. Begge disse selskapene er internasjonale, så du vil komme på gruppe med folk fra hele verden, noe jeg synes er spennende iallefall:) Du må ofte booke fly selv. Jeg har ikke reist med et norsk selskap, så har dessverre ingen å anbefale deg der. Men jeg tror Kilroy har noen gruppereiser for folk som ønsker å reise verden rundt men som ikke vil reise alene. God tur 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå