Gå til innhold

Trenger hjelp fra noen klarsynte KJAPT!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen uker siden kastet jeg bort Apple-øreproppene mine, og har ikke sett dem igjen siden. De ligger garantert i huset et sted. Før helga, rotet jeg bort det andre og siste paret med ørepropper jeg hadde. Tror jeg tok de med på jobb og la de i kjeledressen, men på slutten av dagen fant jeg de ikke. Tenkte kanskje de lå i bilen, men det gjorde de ikke. De ligger heller ikke i jakka jeg hadde på meg. Hvor er de? :grine:

Anonymkode: bd684...8ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I garasjen eller bilen!

Anonymkode: 957d4...d3f

Skrevet

Filteret i vaskemaskinen eller tørketrommelen 

Anonymkode: 6b9d0...fdd

Skrevet

Se i vinduskarmer.

Anonymkode: 66f10...456

Skrevet

Ligger i regnjakke liknende plagg.

Anonymkode: 49091...95e

Skrevet

Sjekk senga 👌

Anonymkode: e3900...e87

Skrevet

Synest du skal høre med Ingrid på jobb, Ho la dei på en ''lur plass'' på tirsdag etter å ha funnet dei på gulvet. Det første paret ligg framleis bak kommoden på gangen.

Anonymkode: 8f723...be0

• Liker 3
Skrevet

Jeg ser fortsatt garasjen. Sjekka du der?

Anonymkode: 957d4...d3f

Gjest Autumnia
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synest du skal høre med Ingrid på jobb, Ho la dei på en ''lur plass'' på tirsdag etter å ha funnet dei på gulvet. Det første paret ligg framleis bak kommoden på gangen.

Jeg er spent på denne 🙈

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ingen Ingrid på jobb :( men skal sjekke alle lure plasser jeg kommer på i garderoben, og så skal jeg sjekke bak kommoden når jeg kommer hjem. 

Skrevet

Har du et slags skrivebord på jobb? Se i en skuff på høyre Side der i såfall 

Anonymkode: 05c70...1ab

Skrevet

Jeg ser...fargen rød...og vann...et sted med rennende vann....en løk....og en gammel skive servelat. Håper det hjelper.

Anonymkode: c6fcf...c67

• Liker 5
Skrevet

Hold oss oppdatert da :) 

Skrevet

Lurer på hvor mange som har svart i denne tråden seriøst.. 😂 Jeg er klarsynt, og jeg vet at ørepluggene ligger på det siste stedet du leter. Lykke til 🤣

• Liker 4
Skrevet
33 minutter siden, Emblja skrev:

Lurer på hvor mange som har svart i denne tråden seriøst.. 😂 Jeg er klarsynt, og jeg vet at ørepluggene ligger på det siste stedet du leter. Lykke til 🤣

Kan du se inn i spåkulen din hvor det siste stedet jeg skal lete er? 

Skrevet
34 minutter siden, Emblja skrev:

Hvis du er klarsynt ønsker jeg å spørre deg om en ting : hva kommer jeg til å jobbe med de nærmeste årene ? Og hvor kommer jeg til å bo? 

Skrevet

Noen som ser nøklene mine? 😛 Har endevendt både huset, garasjen og bilene!

Anonymkode: b1ce3...a74

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan du se inn i spåkulen din hvor det siste stedet jeg skal lete er? 

Det kom kanskje ikke tydelig nok frem, men jeg bare tullet. :P

Hvis du er klarsynt ønsker jeg å spørre deg om en ting : hva kommer jeg til å jobbe med de nærmeste årene ? Og hvor kommer jeg til å bo? 

Tror du at livet ditt er skrevet i sten? Det er jo den eneste måten dersom du tror at noen kan fortelle deg hvor du kommer til å bo og hva du kommer til å jobbe med. Du kan bo hvor du vil, og jobbe med hva du vil. 

Endret av Emblja
  • Liker 2
Skrevet

Herregud. Ikke vanskelig å skjønne hvordan folk kan tro på vås som "klarsynthet" om de faktisk ikke skjønner at så åpenbare tulleinnlegg som det der er nettopp tulleinnlegg.

Anonymkode: 92ca1...bf5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...