AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #1 Skrevet 2. september 2018 Dattera ber meg stadig vekk synge rakettsangen. Det er nok en sang eller et vers de sang i barnehagen hun gikk i før, men jeg aner ikke hvilken hun snakker om. Og jeg synes jeg kan en del😅 hun er bare 2,5 år, så hun får ikke forklart så godt.. Dessuten er det over 8 uker siden hun var der, så hun husker ikke helt selv. Hun sier noe med rød rakett opp i lufta og lager armbevegelser som egentlig ser mer ut som fyrverkeri. Hehe, longshot, I know🙈 Anonymkode: 8c191...7ff
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #2 Skrevet 2. september 2018 Kan du ikke ta kontakt med en av dem som jobber i barnehagen? De vet sikkert hvilken sang det er. Anonymkode: a3be9...9af
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #3 Skrevet 2. september 2018 eg er en astronaut, jeg er en astronaut. Når mor og far har sovnet inn, Starter jeg raketten min. Månen er første stopp, Så settes farten opp. Jeg har mitt eget romfartøy, Så turen til mars blir gøy. Der skal jeg lande, på en savanne. Men, her er gresset rødt, Og smaker så søt. På mars er det mye rart, Skjønner jeg ganske snart. Små grønne menn, med åtte bein. Som sitter på rullestein. Jeg er en astronaut, jeg er en astronaut. Det er min egen hemlighet, Som ingen andre vet. Anonymkode: 97e1b...fe8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #4 Skrevet 3. september 2018 Jeg vet mange barnehage sender opp "raketter" når barn har bursdag. Da får bursdagsbarnet velge farge på raketten, også gnisser de hende mot hverandre og sier fargen også har de hendene opp i været og ut og roper "rrrrrrrrrrøøøøøød" (som et eksempel). Rrrrrr når de gnisser hendene sammen og øøød når de "sender den opp". Også får de så mange raketter som de fyller år. Eneste jeg kan tenke meg ut fra beskrivelsen du la ved av bevegelser osv Anonymkode: 98e42...38d 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #5 Skrevet 3. september 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: eg er en astronaut, jeg er en astronaut. Når mor og far har sovnet inn, Starter jeg raketten min. Månen er første stopp, Så settes farten opp. Jeg har mitt eget romfartøy, Så turen til mars blir gøy. Der skal jeg lande, på en savanne. Men, her er gresset rødt, Og smaker så søt. På mars er det mye rart, Skjønner jeg ganske snart. Små grønne menn, med åtte bein. Som sitter på rullestein. Jeg er en astronaut, jeg er en astronaut. Det er min egen hemlighet, Som ingen andre vet. Anonymkode: 97e1b...fe8 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet mange barnehage sender opp "raketter" når barn har bursdag. Da får bursdagsbarnet velge farge på raketten, også gnisser de hende mot hverandre og sier fargen også har de hendene opp i været og ut og roper "rrrrrrrrrrøøøøøød" (som et eksempel). Rrrrrr når de gnisser hendene sammen og øøød når de "sender den opp". Også får de så mange raketter som de fyller år. Eneste jeg kan tenke meg ut fra beskrivelsen du la ved av bevegelser osv Anonymkode: 98e42...38d Tusen takk for begge svar, begge er like sannsynlige😊 jeg skal prøve de ut! Men det med bursdag kan nok hende det er ja😜 Anonymkode: 8c191...7ff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå