Gå til innhold

Når venner/bekjente viser bilde av potensielle beilere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er singel og da har venner og bekjente en stor trang til å vise meg bilder av menn de mener jeg kunne passet med. Dette er venner, kolleger, brødre ol av mine venner og bekjente. 

Men veldig ofte skjer jo det at jeg ikke synes personen på bildet er spesielt pen utseendemessig (personligheten vet jeg ingenting om ut i fra bildet), men hva svarer man da?? Når en bekjent sier: «broren min er jo singel! Han kunne du møtt». Jeg kan ho ikke svare at han var jo ikke noe fin. (Det kommer jo helt an på øyet som ser, ikke at jeg er noe mer eller mindre kresen enn andre).

Jeg er vel ikke den eneste som havner i denne situasjonen nå og da? Hva svarer dere på bildene som blir vist frem? Jeg har til nå bare ledd det bort på et vis, men det blir så flau stemning. 

Anonymkode: 484c1...53e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bare si noe som "han ser søt ut, men tror ikke han er helt min type". Eller du kan si at du ikke ønsker å date familie av venner/nære venner av venner osv.

Anonymkode: fa5e3...df0

• Liker 2
Skrevet

Du kan jo bare si at han er ikke helt min type. Du har i hvert fall venner som har lyst til å spleise deg med noen. Jeg synes det er bedre enn venner som sender deg snaps fra dater de er på når du sitter hjemme med kjærlighetssorg.

Anonymkode: d8568...080

• Liker 1
Skrevet

«Brødrene til mine venninnner/kollegaer etc styrer jeg unna»

«Hehe. Dater finner jeg på egen hånd altså»

Anonymkode: b666a...388

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...