Gå til innhold

Dere som har friends with benefits....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....hvordan pleier dere å møte for å ha sex? Møter dere bare for å ha sex, eller gjør dere andre ting også?

Er dere one on one, dvs bare dere to som har sex med hverandre, eller har dere flere? Har dere noen "spilleregler" for forholdet?.

Er dere redd for å utvikle dypere følelser til sexvennen deres? 

Anonymkode: 1d63a...122

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en mann jeg har hatt sex med jevnlig i rundt 3 år, med et opphold på ca 1 år midt i. Vi er ikke venner, altså vi sitter ikke å deler masse personlige ting med hverandre. Vi gjør heller ikke noe annet enn eventuelt å se en film og drikke litt vin sammen, annet en sex. For meg høres det helt sprøtt ut å skulle oppføre seg som kjærester uten å være det. Vi har derfor ikke noen avtale om å være eksklusive heller, for da begynner det å bli tullete. Vi bruker kondom hver gang.

Møtes ca 1 gang per uke, som regel sender han en liten melding for å høre om jeg er ledig eller så gjør jeg det. Vi svarer alltid, uavhengig om det passer eller ikke. Har hendt vi ikke har møttes på 1-2 måneder også, av ulike grunner som f eks. at man har møtt en annen eller lignende. 

Han fikk seg dame som han var sammen med ca 1 år, jeg hadde type i ca 8 mnd ganske samtidig. Begynte å ha sex igjen når begge var single igjen. 

Jeg unngår å utvikle følelser ved å innse at vi faktisk ikke passer sammen ellers, grunnet flere ulike ting, og jeg merker jeg at jeg tar meg selv i å tenke litt vel drømmende om hva som kunne vært om alt lå til rette for det, så sier jeg bare at det ikke passer noen ganger slik at vi får litt avstand en stund og det går over. 

Anonymkode: 3551d...f39

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...