AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #1 Skrevet 2. september 2018 Jeg er alene hjemme med barn store deler av tiden fordi mannen jobber kveld, så jeg har gitt opp å trene på treningsstudio. Men nå vil jeg få til noen gode økter i uka- og det må bli i stua! Men hva skal jeg kjøpe som er effektivt til styrketrening? Forslag til strikker/ annet utstyr som er enkelt å bruke? Anonymkode: c7f47...02f
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #2 Skrevet 2. september 2018 Kommer an på hva du vil trene og hvor mye plass du har. Det mest effektive er vel en tredemølle om du har plass til det. Anonymkode: 3a64a...695
Diamant20 Skrevet 2. september 2018 #3 Skrevet 2. september 2018 Matte så slipper du å skli på gulvet, mens du står i planke feks
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #4 Skrevet 2. september 2018 Matte, bosuball, korte og lange strikker samt håndvekter. Kjøp en koffert med utskiftbare vektskiver Anonymkode: 1937d...1ef
gohege Skrevet 2. september 2018 #5 Skrevet 2. september 2018 Hva med TRX slynger som henges over en dør eller lignende? Kombinert med matte kan man gjøre masse forskjellig med den og den tar ikke så stor plass.
Strikkagenser Skrevet 2. september 2018 #6 Skrevet 2. september 2018 Ville gått for en matte, slynge og strikker. Da får du gjort mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå