Gå til innhold

Utleie finn.no torget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt i dag og kikket på ting til salgs på finn.no Torget, og oppdaget at folk også legger ut annonser for utleie av ting, f eks partytelt, servise, arbeidslys osv. Selv har jeg et servise til 12 personer som aldri er i bruk. Vurderte om jeg skulle legge det til salgs, men får vel neppe mer enn maks kr 1000 for det. Så spørsmålet blir til dere som ikke har finservise til 12 personer, ville dere ha leiet for kr 200 - 300 kroner dagen, istedenfor å kjøpe brukt, evnt nytt ? Og hvordan skal man da gjøre det hvis noe blir ødelagt ? 

Anonymkode: 748a1...9c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok ikke tatt meg bryet med å leie av noen. Hadde heller spurt familie.

om noe hadde blitt ødelagt så må du jo ha en kontrakt som spesifiserer hva hver enkelt del koster (hvis du måtte kjøpt nytt nå) og at dette må dekkes av den som leier serviset, slik som «vinglass-200 kr» «middagstallerken- 350» osv. Tviler på at du får forsikret slik. 

Anonymkode: 42057...23e

Skrevet (endret)

Hadde nok heller kjøpt noe billig på Ikea, eller spurt familie. Men hvem vet, kanskje noen gjør sånt? Vet om folk som leier ut barnevogner, det er visst et marked...

Endret av Puny
Skrevet

Tja, hvorfor ikke? Jeg tviler på om jeg hadde orket å tatt meg bryet selv, men det er jo verdt et forsøk? I et miljøperspektiv er det jo fint at folk kan leie istedenfor å kjøpe nytt hvis man bare trenger det en gang, og økonomisk også.

Skrevet

Jeg har leid en reisetrille for å finne ut om vi skal kjøpe egen eller ikke. 

Men det funket veldig bra å leie så langt, så jeg har ikke giddet å kjøpe noe eget. 

Servise er mer upraktisk å leie. Mer brysomt å frakte, så det ville jeg aldri giddet. 

Anonymkode: 5c315...8a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...