AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #1 Skrevet 2. september 2018 Kunne tenke meg å legge litt penger i et skjerf. Hest ordentlig kvalitet. Kanskje kasjmir? Hva slags merke og hvilken farge er fint?😊 Har ikke peil selv... Anonymkode: 72bd1...3d5
Gjest Kendall Skrevet 2. september 2018 #2 Skrevet 2. september 2018 Har en lignende fra louis vuitton skjerf, passer til alt.
Ananas. Skrevet 2. september 2018 #3 Skrevet 2. september 2018 Til lys grå kan du stort sett bruke hva som helst av farger og mønster. Jeg synes det er veldig fint med marineblått eller burgunder, men det fine med at det meste passer er jo at du kan velge en farge du virkelig synes at du kler. 6
Gjest COSL Innovator Skrevet 3. september 2018 #6 Skrevet 3. september 2018 Absolutt alle farger kan brukes til grått. Jeg har flere ensfargede skjerf. Kashmir er så godt å ha rundt halsen.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #7 Skrevet 3. september 2018 Finn en farge som kler deg. Skjerfet ligger jo nærmest ansiktet. Det kan få deg til å stråle, eller virke blass og trist. Velg derfor "din" farge. Alt går til grått. Anonymkode: 3a803...f14 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå