Gjest Annypanny Skrevet 2. september 2018 #1 Skrevet 2. september 2018 Jeg har mørkeblondt hår. Det blir fort fett når jeg får ettervekst, og jeg må derfor til frisør annenhver måned. Da bleker de først etterveksten helt ned, og setter deretter en kald farge i. Resultatet blir fint, men koster meg 2500 kr annenhver måned. Synes det er kjedelig å måtte bruke så mye, men er veldig redd for å få oransje hår hvis jeg prøver å gjøre det selv. Noen som vet om det er mulig å få et bra resultat med hjemmefarge når utgangspunktet er mørk blond, eller såkallet kommunegrått? Helbleking etterfulgt av en askeblond kanskje? Eller er disse fargene sp harde for håret at man ikke bør gjøre det i 2 omganger selv?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #2 Skrevet 2. september 2018 Jeg driver og funderer på det samme, men har heller ikke turt enda. Jeg vurderer å prøve disse to, først bleking og deretter den sølvgrå. Men er så redd for å bli enten oransje, gul eller kanskje blålig. Anonymkode: cdbc5...ac7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #4 Skrevet 2. september 2018 jeg har fått det til Anonymkode: cc0c5...f51
s0la Skrevet 2. september 2018 #5 Skrevet 2. september 2018 Jeg bruker å stripe med hette. Kjøper alltid de med blått/lilla pulver eller blå etterbehandling. Det blir mindre gult av det! Og så kjøper jeg "toners" på nett. Wella sine tonere er veldig bra. Noen av de fungerer bedre på lys blondt, mens andre på mørkere. Når man striper ser det mer naturlig ut, og jeg har aldri ødelagt håret mitt eller fått et dårlig resultat av det. Bleker jeg hele håret er det mye større sjanse for et... katastrofalt resultat. Og man kan jo stripe flere runder for at det skal bli lysere og mer jevnt. Etter to runder med striping ble jeg fornøyd. Nå går jeg til frisør og får en balayage, sånn at etterveksten kan vokse ut lenge OG se bra ut til neste gang jeg lysner det. Sparer masse penger på det. Og det ser bra ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå