Gå til innhold

Hyller til bod...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode forslag? Målet er å få mest mulig inn på 3 kvm :P Har sett på noen hyller hos Ikea men synes de kostet litt men du må kanskje ut med litt for slike hyller og.

Hvordan har dere innredet deres boder?

Anonymkode: 2b15e...5a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg antar det er klesbod du mener?

Vi har en klesbod på den størrelsen, og har plassert en hylleseksjon på den ene veggen, fra golv til tak.  Den ble kjøpt på Byggmakker fordi målene passet.  Der har vi plass til gensere. topper og sko.  På de to andre veggene har vi klesstenger i metall.  Kjøpte bare fester til å sette i veggen.   Her henger mannens finklær på den ene siden og mine på den andre siden.  Dessuten henger vi opp vinterklærne her når våren kommer, og sommerklærne blir samtidig hentet ut. 

Skrevet (endret)

Det er verd å sjekke ut IKEA sitt hyllestystem Ivar. Man kan bygge det akkurat som det passer, og det er ok pris

Endret av bergenser
retting av skrivefeil
Skrevet

Jeg har snekret hyller selv til alle våre små boder. Det koster litt mer med hobbyplater/kryssfinér, alternativet er å hente gratis bord/møbler på FINN og kutte de opp. Fordelen er at jeg vet nøyaktig hva som skal i boden, og kan plassbygge det slik at det utnyttes godt. Når ferdig, maler jeg og lakkerer kanskje de mest utsatte overflatene i tillegg. Holder i minst 20 år.

Anonymkode: d8afb...dd9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...