AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #1 Skrevet 2. september 2018 Hei! Snart fyller jeg kravene til å søke på jobb på sykehuset som sykepleier student. Noen som jobbet på sykehus under studiene? Hvilke typer oppgaver fikk dere og hvordan var det? 🙂 Anonymkode: 4b1c7...3b4
Serafin Skrevet 2. september 2018 #2 Skrevet 2. september 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Snart fyller jeg kravene til å søke på jobb på sykehuset som sykepleier student. Noen som jobbet på sykehus under studiene? Hvilke typer oppgaver fikk dere og hvordan var det? 🙂 Anonymkode: 4b1c7...3b4 Ja, jeg jobbet som assistent på en medisinsk overvåkningsavdeling som spl.student. Spørsmål?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #3 Skrevet 3. september 2018 Hvor mange timer trengte du? Jeg følger med her siden jeg vil også søke på en slik jobb når jeg endelig innfrir timekravet Anonymkode: b3a98...5a9
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #4 Skrevet 3. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange timer trengte du? Jeg følger med her siden jeg vil også søke på en slik jobb når jeg endelig innfrir timekravet Anonymkode: b3a98...5a9 Dette er kravene ved OUS hvert fall: Sykepleierstudenter : 600 timer dokumenterte pleietimer (etter fylte 18 år) tom. 3. semester. Fra 4.semester og tom. 5.semester kreves 200 timer dokumentert pleieerfaring. Fra 6.semester stilles det ingen krav til dokumenterte timer fra sykehus eller sykehjem. Anonymkode: 1ec9c...10d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #5 Skrevet 3. september 2018 Lurer på hvilke typer oppgaver du fikk og hva lå lønnen på? Følte du det var en fordel å ha sykehus erfaring kontra bare sykehjem når du skulle søke jobb senere? -Ts Anonymkode: 4b1c7...3b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå