Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

dere som er selvstendig næringsdrivende, hva jobber dere med? Er dette en 100% jobb? Hvor lenge har dere holdt på? Hva er hemligheten for å lykkes?😁 

Anonymkode: 45417...bff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber/jobbetsom frilansskribent. Ikke 100% men mer som litt ekstra inntekt i mnd ved siden av studiene. Holdt på i et halvt år før jeg fikk fast jobb. Har fortsatt firmaet, men blir nok mindre brukt nå

Anonymkode: e7245...40f

Skrevet

Spennende, hvilke skrivejobber hadde du da? Og hvor fant du jobbene? Hvordan funker det å jobbe som freelancer?

Skrevet

jeg har et enk, og jeg vasker både privathus og kontorer.

bare deltid; er en tung jobb

Anonymkode: 16b87...2a0

• Liker 1
Gjest GiftMann38
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jobber/jobbetsom frilansskribent. Ikke 100% men mer som litt ekstra inntekt i mnd ved siden av studiene. Holdt på i et halvt år før jeg fikk fast jobb. Har fortsatt firmaet, men blir nok mindre brukt nå

Hva skriver du om?

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hei.

dere som er selvstendig næringsdrivende, hva jobber dere med? Er dette en 100% jobb? Hvor lenge har dere holdt på? Hva er hemligheten for å lykkes?😁 

Oversetting. Ja, er 100%, eller gjør litt andre greier, men dette er min hovedinntekt. Bare holdt på i fire måneder. Hemmeligheten er gode oppdragsgivere. Fant jobber gjennom kontakter jeg møtte på studiet.

Anonymkode: 3e180...43f

Skrevet

Neppe en hemmelighet, men nøkternhet og stå-på-vilje, er svaret :)    Gode forretningsideer skaper ikke suksess uten  evnen til å gjennomføre heller.   

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spennende, hvilke skrivejobber hadde du da? Og hvor fant du jobbene? Hvordan funker det å jobbe som freelancer?

7 timer siden, GiftMann38 skrev:

Hva skriver du om?

Uten å gå for nøye inn på det da det uansett blir lett å finne ut hvem jeg er, skrev jeg stort sett om fornybarhet osv. Var ansatt av ett firma for å skrive for dem. Den jobben fikk jeg tilfeldig etter å ha fått avslag på en sommerjobb hos samme firmaet. 

Stort sett fikk jeg et tema å skrive om, sendte det inn og fikk det i retur med forslag til endringer. Så var det bare å levere inn på nytt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...