AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #41 Skrevet 2. september 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Når jeg gjør noe lignende så ber han meg stoppe. Anonymkode: dcb22...06b Når han ber deg stoppe neste gang du gjør det så ber du han gå. Hvis han spør hvorfor så sier du som sant er, at du vil ha sex og at nå er det på tide at han tar hensyn. Anonymkode: fe4b4...97c
Gjest Overrasket Skrevet 2. september 2018 #42 Skrevet 2. september 2018 Jeg er helt enig med deg TS.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #43 Skrevet 2. september 2018 Vi tydelig hvor såret du blir! Si at du føler deg avvist, såret, ikke god nok osv. Si at det gjør vondt det han holder på med, og at det knuser gryende følelser inni deg. Anonymkode: 9119f...a09 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #44 Skrevet 2. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi tydelig hvor såret du blir! Si at du føler deg avvist, såret, ikke god nok osv. Si at det gjør vondt det han holder på med, og at det knuser gryende følelser inni deg. Anonymkode: 9119f...a09 Jeg har sagt til han nå at jeg føler meg avvist, han sa bare at det ikke er intensjonen hans. Vet ikke om dette er liv laga. Ts Anonymkode: dcb22...06b
Kitcat Skrevet 2. september 2018 #45 Skrevet 2. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sagt til han nå at jeg føler meg avvist, han sa bare at det ikke er intensjonen hans. Vet ikke om dette er liv laga. Ts Anonymkode: dcb22...06b Når han sier at det ikke er intensjonen hans at du skal føle deg avvist, så kan du nok stole på det. Han er helt sikkert tiltrukket av deg. Enten så har han noen issues på sex fronten som han ikke stoler nok på deg til å fortelle om, eller så har han en personlig (eventuelt kristen?) overbevisning som gjør at han vil avstå fra sex på dette stadiet i forholdet. Tipper det første er mest sannsynlig. Du må fortelle ham at det er like viktig for deg å utforske seksuell kjemi i tillegg til personlig kjemi. Dersom dere skal innlede et forhold. Det betyr ikke at det må være perfekt med en gang. Hvis han ikke er med på det, og du ikke vil vente - så er det jo ikke liv laga. Da er dere ikke kompatible. 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #46 Skrevet 2. september 2018 Passer dere egentlig sammen, TS? Dere har helt forskjellig syn på det å være sammen, så jeg lurer på om du trenger en FF mer enn en kjæreste. Og jeg lurer på hvordan denne tråden hadde sett ut hvis TS var mann, og den tilbakeholdne kjæresten var kvinne. Anonymkode: 0d9a0...be3 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #47 Skrevet 3. september 2018 Tror han bare sier det fordi han har liten pikk jeg...…. Aldri hørt om en mann som vil bruke tid på å se om man har følelser før man har sex. Han prøver å lure deg og få deg til å bli forelsket i han så det minsker sjansen for at du dumper han pga dårlig sex. Jeg hadde sjekka hva han hadde i pakka si å tilby. Kom tilfeldig borti han der nede når dere spooner og ser på film eller noe. Syns det er viktig å kartlegge om man er seksuelt kompatible tidlig jeg også, før man får følelser, for det er vanskelig å bryte med en man har følelser for men ille å være i et forhold med noen man har ræva sex med! Anonymkode: e78e0...bfc 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #48 Skrevet 3. september 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror han bare sier det fordi han har liten pikk jeg...…. Aldri hørt om en mann som vil bruke tid på å se om man har følelser før man har sex. Han prøver å lure deg og få deg til å bli forelsket i han så det minsker sjansen for at du dumper han pga dårlig sex. Jeg hadde sjekka hva han hadde i pakka si å tilby. Kom tilfeldig borti han der nede når dere spooner og ser på film eller noe. Syns det er viktig å kartlegge om man er seksuelt kompatible tidlig jeg også, før man får følelser, for det er vanskelig å bryte med en man har følelser for men ille å være i et forhold med noen man har ræva sex med! Anonymkode: e78e0...bfc Vel, det har isåfall funket mot sin hensikt. Kjenner ingen lyst eller iver mot å treffe han noe mer nå. Lure er kanskje å ta i, men utvikling av følelser fungerer ikke den retningen for meg. Har gjort det og igjen uten å si noe om penisstørrelse så var det mer dealbreaker for meg hvordan han avviste meg enn størrelsen for å si det slik. Sorry men det toget er gått dessverre 😔 jeg fortjener noe bedre ts Anonymkode: dcb22...06b
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #49 Skrevet 3. september 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Har datet en mann over en periode. Vi har enda ikke hatt sex da han holder tilbake med den grunn at han trenger tid til å bli kjent og kjenne på følelser. Jeg er typen som foretrekker å ha sex tidligst mulig for å se om vi passer sammen seksuelt før jeg tar det videre følelsesmessig. Jeg ønsker ikke å få masse følelser før vi har sex, i frykt for å bli såret dersom vi ikke passer sammen i sengen. Hvor er kompromissen her og hva bør jeg gjøre for å skåne meg selv samtidig som jeg ikke gir slipp på noen som potensielt sett kan være mannen i mitt liv? Anonymkode: dcb22...06b Jeg må spørre om hvor i alle dager det blitt av den sunne fornuften her.....dette høres helt baklengs inn i fuglekassa ut. Ja, det er å lov å fantasere, men...... Anonymkode: 56534...cc7 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #50 Skrevet 3. september 2018 Hm, jeg har ikke lest ALLE meldingene her inne, men kan komme med min erfaring: - den ene gangen jeg opplevde dette, viste det seg at han var usikker på sine følelser for meg og var egentlig ikke så forelsket. Han holdt meg altså på gress frem til han fant ut om han kunne forelske seg. - andre gangen viste det seg at han hadde ei eller to andre på gang (som han har hatt til-fra forhold til), så det ble for mye for ham med tre. Ingen av dem er bra, men trenger ikke bety at du er i samme situasjon. Jeg er btw enig med deg. Anonymkode: 85377...6f8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå