AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #21 Skrevet 2. september 2018 38 minutter siden, I Grosny skrev: Jeg tror ikke det er mannen i ditt (under)liv. Han virker ikke ivrig og interessert nok. 😂 Joda, han har sendt meg meldinger i ettertid. Anonymkode: dcb22...06b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #22 Skrevet 2. september 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva kan jeg gjøre med det? Jeg er veldig trygg i senga. Ts Anonymkode: dcb22...06b Ikke noe å gjøre med det. Ikke hans feil at du har pult på så mange at du er « trygg i senga». Anonymkode: b7078...d8a 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #23 Skrevet 2. september 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som en dårlig unnskyldning for liten penis. Han vet han kommer til kort, og vil styrke det følelsemessige bånde i håp om at du blir til tross for liten penis. Anonymkode: 4a281...b47 Uten å svare på penisstørrelse, så fungerer jeg slik at dersom det er en mann jeg liker, så er sexen limet i relasjonen altså det følelelsesmessige båndet knyttes via sex for min del. Slik som han driver på skaper bare mer avstand for mitt vedkommende. Jeg føler han skyver meg unna hver gang vi nesten har sex. Ts Anonymkode: dcb22...06b 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #24 Skrevet 2. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke noe å gjøre med det. Ikke hans feil at du har pult på så mange at du er « trygg i senga». Anonymkode: b7078...d8a Du trenger ikke å være ufin mot meg. Anonymkode: dcb22...06b 5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #25 Skrevet 2. september 2018 For min del hadde det ikke vært et dilemma en gang, bare det at han sier han må vente til han har mer følelser for deg eller kan ligge der og sove uten å ha sex med deg er jo allerede et tegn på at man ikke er seksuelt kompatible. Jeg er veldig seksuell og hadde tolket det som at han ikke var det, eller som andre sier at han er utrygg på noe. Jeg hadde vært redd for å ende i et forhold med lite eller dårlig sex. I tillegg kan jeg ikke bli forelsket uten at sexen er der, det seksuelle er en stor del av å falle for en annen for meg, og avvisninger hadde skapt avstand. Du skriver jo litt det samme, så da er det kanskje egentlig ikke et dilemma for deg heller, da dør dette vel bare ut av seg selv? Eller er du kanskje allerede ganske følelsesmessig investert her? Det finnes ingen kompromisser for meg, det er noe fint med å vente, men ikke helt til ekteskapet liksom. Det går ikke an å bli sammen først og ha sex etterpå for meg. Høres ikke ut som det går for deg heller. Anonymkode: b456e...4d4 8
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #26 Skrevet 2. september 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: For min del hadde det ikke vært et dilemma en gang, bare det at han sier han må vente til han har mer følelser for deg eller kan ligge der og sove uten å ha sex med deg er jo allerede et tegn på at man ikke er seksuelt kompatible. Jeg er veldig seksuell og hadde tolket det som at han ikke var det, eller som andre sier at han er utrygg på noe. Jeg hadde vært redd for å ende i et forhold med lite eller dårlig sex. I tillegg kan jeg ikke bli forelsket uten at sexen er der, det seksuelle er en stor del av å falle for en annen for meg, og avvisninger hadde skapt avstand. Du skriver jo litt det samme, så da er det kanskje egentlig ikke et dilemma for deg heller, da dør dette vel bare ut av seg selv? Eller er du kanskje allerede ganske følelsesmessig investert her? Det finnes ingen kompromisser for meg, det er noe fint med å vente, men ikke helt til ekteskapet liksom. Det går ikke an å bli sammen først og ha sex etterpå for meg. Høres ikke ut som det går for deg heller. Anonymkode: b456e...4d4 Jeg har det på samme måte. For meg handler det ikke bare om at han fysisk trekker seg unna, men emosjonelt også. Jeg knytter meg ikke til en mann uten å ha sex med han, og føler avvisningen har gjort mye med synet mitt på han. At han holder noe skjult for meg. Det forteller også meg at vi er motsatsen av hverandre når det kommer til synet på sex, og min frykt er nøyaktig det at han er prippen og vanskelig å ha med å gjøre rent seksuelt også, om det skulle blitt oss en gang. Om jeg gir dette litt mer tid så kan det jo vise seg at han er helt fantastisk, det er en sjanse jeg selv må velge å ta. Men det er mye som skal til for at jeg skal endre opplevelsen av han nå. Mye av lidenskapen er allerede forsvunnet. Ulikhetene våre kan rett og slett være for store til at det skal funke. Hvordan kan jeg finne ut hvor lenge han vil vente uten å spørre direkte? For jeg orker ikke denne anvisningen stort mer, det sårer. Mye. Ts Anonymkode: dcb22...06b 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #27 Skrevet 2. september 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg tar ikke sex så høytidelig. Jeg bare blir forvirret av signalene hans. Vi kan ligge på sofaen og kline hele kvelden, og på soverommet tafser han på meg, kler av meg og hiver meg rundt i sengen for så å plutselig legge seg ned og sove. Det får meg til å føle at det er noe galt med meg, jeg er ikke god nok til sex og at jeg gjør noe feil slik at vi nesten har sex, men så trekker han seg unna. Det gjør vondt fordi det er ikke bare det at han trekker seg fysisk unna, men føler han trekker seg emosjonelt/psykisk unna og jeg forstår ikke hvorfor . Dette skaper en følelsesmessig avstand for min del, for jeg føler at han holder noe vekk fra meg. Jeg opplever da at tryggheten forsvinner. Noen som forstår? Ts Anonymkode: dcb22...06b Neste gang stapper du hånden ned i buksa på han og ser hvordan han reagerer. Det er lov å insistere. Anonymkode: fe4b4...97c 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. september 2018 #28 Skrevet 2. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tar ikke sex så høytidelig. Jeg bare blir forvirret av signalene hans. Vi kan ligge på sofaen og kline hele kvelden, og på soverommet tafser han på meg, kler av meg og hiver meg rundt i sengen for så å plutselig legge seg ned og sove. Det får meg til å føle at det er noe galt med meg, jeg er ikke god nok til sex og at jeg gjør noe feil slik at vi nesten har sex, men så trekker han seg unna. Det gjør vondt fordi det er ikke bare det at han trekker seg fysisk unna, men føler han trekker seg emosjonelt/psykisk unna og jeg forstår ikke hvorfor . Dette skaper en følelsesmessig avstand for min del, for jeg føler at han holder noe vekk fra meg. Jeg opplever da at tryggheten forsvinner. Noen som forstår? Ts Anonymkode: dcb22...06b Er nok ikke deg det er noe galt med her gitt. Han er redd for å ta det siste skrittet (hihi, passet jo fint her). Han blokkerer ut seg selv, derfor virker det som om han blokkerer ut deg også. Ta en skikkelig prat med ham, vær direkte og si hva du føler. Rett fra levra. Da finner du ut om dere er på samme spor. Noe jeg tror dere ikke er.
Gjest Minesveiper Skrevet 2. september 2018 #29 Skrevet 2. september 2018 Tipper at han enten sliter med en eller annen form for prestasjonsangst, eller så har han muligens veldig lav sexdriv. Blir han skikkelig kåt når dere kysser, og tafser? Hvis han ikke blir det, er det mulig at han er aseksuell. Du burde snakke med han om det.
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 2. september 2018 #30 Skrevet 2. september 2018 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Her var det delte meninger. Jeg mener bare at jeg ikke ønsker å få følelser for noen som til slutt kan vise seg å være en jeg ikke matcher med i senga. Så greit å finne ut av det først som sist. Ts Anonymkode: dcb22...06b Og han ønsker sikkert ikke å ha sex med noen som kanskje dumper ham rett etterpå. Det virker som om du har bestemt deg for å skru av følelsene dine frem til dere har hatt sex? Kanskje du bør reflektere litt over hva som har fått deg til å tenke sånn. For rent umiddelbart fremstår kjæresten din sin måte å tenke på langt mer logisk og "naturlig" enn din. Har du opplevd å bli såret mange ganger? Endret 2. september 2018 av Anonymus Notarius
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #31 Skrevet 2. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Neste gang stapper du hånden ned i buksa på han og ser hvordan han reagerer. Det er lov å insistere. Anonymkode: fe4b4...97c Når jeg gjør noe lignende så ber han meg stoppe. 55 minutter siden, Dævendøtte skrev: Er nok ikke deg det er noe galt med her gitt. Han er redd for å ta det siste skrittet (hihi, passet jo fint her). Han blokkerer ut seg selv, derfor virker det som om han blokkerer ut deg også. Ta en skikkelig prat med ham, vær direkte og si hva du føler. Rett fra levra. Da finner du ut om dere er på samme spor. Noe jeg tror dere ikke er. 😂 Jeg tror det handler om komplekser. For han er veldig ivrig før vi Skal ta det siste "skrittet " 25 minutter siden, Minesveiper skrev: Tipper at han enten sliter med en eller annen form for prestasjonsangst, eller så har han muligens veldig lav sexdriv. Blir han skikkelig kåt når dere kysser, og tafser? Hvis han ikke blir det, er det mulig at han er aseksuell. Du burde snakke med han om det. Ja, han blir stein hard. Tror det handler om en form for prestasjonsangst, vil ikke en slik prat være ubehagelig og gjøre vondt verre? 4 minutter siden, Anonymus Notarius skrev: Og han ønsker sikkert ikke å ha sex med noen som kanskje dumper ham rett etterpå. Det virker som om du har bestemt deg for å skru av følelsene dine frem til dere har hatt sex? Kanskje du bør reflektere litt over hva som har fått deg til å tenke sånn. Nei, jeg får som sagt ikke følelser uten sex. De guttene friendzoner jeg. TS Anonymkode: dcb22...06b 1
_Malene Skrevet 2. september 2018 #32 Skrevet 2. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: For min del hadde det ikke vært et dilemma en gang, bare det at han sier han må vente til han har mer følelser for deg eller kan ligge der og sove uten å ha sex med deg er jo allerede et tegn på at man ikke er seksuelt kompatible. Jeg er veldig seksuell og hadde tolket det som at han ikke var det, eller som andre sier at han er utrygg på noe. Jeg hadde vært redd for å ende i et forhold med lite eller dårlig sex. I tillegg kan jeg ikke bli forelsket uten at sexen er der, det seksuelle er en stor del av å falle for en annen for meg, og avvisninger hadde skapt avstand. Du skriver jo litt det samme, så da er det kanskje egentlig ikke et dilemma for deg heller, da dør dette vel bare ut av seg selv? Eller er du kanskje allerede ganske følelsesmessig investert her? Det finnes ingen kompromisser for meg, det er noe fint med å vente, men ikke helt til ekteskapet liksom. Det går ikke an å bli sammen først og ha sex etterpå for meg. Høres ikke ut som det går for deg heller. Anonymkode: b456e...4d4 Slik er det for meg også. 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #33 Skrevet 2. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg gjør noe lignende så ber han meg stoppe. 😂 Jeg tror det handler om komplekser. For han er veldig ivrig før vi Skal ta det siste "skrittet " Ja, han blir stein hard. Tror det handler om en form for prestasjonsangst, vil ikke en slik prat være ubehagelig og gjøre vondt verre? Nei, jeg får som sagt ikke følelser uten sex. De guttene friendzoner jeg. TS Anonymkode: dcb22...06b Jeg tror det kan handle om prestasjonsangst. Har selv holdt på med en sånn fyr. Jeg har mye erfaring og hadde aldri opplevd at en mann holdt tilbake slik han gjorde. Merket veldig fort at det var «noe». Han ble superkåt og hard mens vi rota, men trakk seg alltid når det gikk lengre. Etterhvert var han ærlig med meg, og sa han fikk prestasjonsangst. Han klarte ikke å styre det, ble en ond sirkel. Ga han litt tid, han ble trygg på meg, og så gikk det seg til. Anonymkode: 6b23c...634 3
tøydokka Skrevet 2. september 2018 #34 Skrevet 2. september 2018 Kanskje han har kjønnsvorter eller noe annet som er flaut? 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #35 Skrevet 2. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det kan handle om prestasjonsangst. Har selv holdt på med en sånn fyr. Jeg har mye erfaring og hadde aldri opplevd at en mann holdt tilbake slik han gjorde. Merket veldig fort at det var «noe». Han ble superkåt og hard mens vi rota, men trakk seg alltid når det gikk lengre. Etterhvert var han ærlig med meg, og sa han fikk prestasjonsangst. Han klarte ikke å styre det, ble en ond sirkel. Ga han litt tid, han ble trygg på meg, og så gikk det seg til. Anonymkode: 6b23c...634 Når han sier at han trenger tid til å bli kjent, så forestiller jeg meg at det skal gå minst 1 år hvor jeg skal dulle og være "mora" hans for å gjøre han trygg. Tanken på det er ikke så veldig turn-on, vi er jo i vår beste alder rent seksuelt sett. Er jo jeg som er liten og jente, er vel mer han som skal gjøre meg trygg enn omvendt? Avvisningene fungerer nettopp motsatt, det gjør meg utrygg! Og nå skal plutselig jeg få rollen som "omsorgsperson"? Hvor lang tid tok det for ditt vedkommende før han torde å slippe seg løs? TS Anonymkode: dcb22...06b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #36 Skrevet 2. september 2018 Jeg tenker at dette kan være ulike grunnner til hvorfor han oppfører seg sånn: 1. liten penis 2. veldig dårlig i senga. Kommer for fort f.eks 3. aseksuell 4. prestasjonsangst 5. jomfru, evt. hatt sex med veldig få 6. transe Anonymkode: 0e7c7...4ec 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #37 Skrevet 2. september 2018 Jeg tror også helst at han har noe issues, men på sett og vis ønsker jeg at jeg var typen til å holde igjen, slik som han. Begynner vi først å ha god sex, så maskerer eller kompenserer det for å bli kjent med hennes dårligere sider. Og de dukker opp, så snart sexlivet dabber av. Anonymkode: 37bd3...905 2
Cbunke90z Skrevet 2. september 2018 #38 Skrevet 2. september 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tar ikke sex så høytidelig. Jeg bare blir forvirret av signalene hans. Vi kan ligge på sofaen og kline hele kvelden, og på soverommet tafser han på meg, kler av meg og hiver meg rundt i sengen for så å plutselig legge seg ned og sove. Det får meg til å føle at det er noe galt med meg, jeg er ikke god nok til sex og at jeg gjør noe feil slik at vi nesten har sex, men så trekker han seg unna. Det gjør vondt fordi det er ikke bare det at han trekker seg fysisk unna, men føler han trekker seg emosjonelt/psykisk unna og jeg forstår ikke hvorfor . Dette skaper en følelsesmessig avstand for min del, for jeg føler at han holder noe vekk fra meg. Jeg opplever da at tryggheten forsvinner. Noen som forstår? Ts Anonymkode: dcb22...06b Jeg skal ikke repitere de mer populære svarene, og det er godt mulig det er de tingene som er problemet, at han rett og slett håper på at du blir forelsket i han slik at om han største frykt er at han ikke er bra nok i senga, enten det være seg pretasjons angst eller penis størrelse. Så vil du forsatt bli værende med han fordi du har bygget opp en bånd med han. Men det er også mulig at han sier sannheten og at deres syn på sex rett og slett ikke er kompatible med hverandre. Det beste du kan gjøre i denne situasjonen om du liker han på alle andre måter å gi det en sjanse ved å ikke presse han. Men når du kliner med han ikveld så prøv naturlig å ta det lenger, ta på deg en litt stor tskjorte uten bh og bare behold trusa på og "kos" deg med han som normalt, og så få han til å ta på deg og du ta på han. Om han da avviser deg og sier at han vil du skal stoppe så skal du selvfølgelig gjøre det, men også da si at dere trenger å ha en ærlig samtale. Gjør det klart for han at du ikke dømmer han om han har prestasjonsangst første gangen, og er villig til å vise han hva du spesifikt liker slik at han ikke behøver å være redd for å ikke tilfredstille deg. Samtidig sier du at sex for deg ærlig talt er viktig i starten på et forhold som har gått så langt som dere har gjort. At avvisningen har gjort at du føler deg uønsket, og om forholdet skal gå lenger enn det er nå og han enda ikke er sikker på om at han har følelser nok til å føle seg trygg på å ha sex med deg. Så vil du vite hva han faktisk føler for deg og hvilken framtid han ser for forholdet. Prøv å gjør det så taktfult så mulig så om det er redsel fra hans side så prøv å forklar at du ikke kommer til å springe ut døra fordi første kveld ikke var "perfekt". Men jeg tror faktisk om du kåter han nok opp ved å prøve å være litt på høgget om å ta kontroll og forføre han skikkelig vil det være en stor sjanse for at redselen hans vil bli drunket av den gode følelsen av å få føle på kroppen din og bli tatt på selv. Skulle det sa vise seg at han da 100% er den type mann som bare har sex når han er ordentlig forelsket så må du spørre deg selv er han en bra nok mann for deg på andre områder slik at det er verdt å vente på? Ikke at han er en dårlig mann fordi han bare vil ha sex med følelser involvert, jeg snakker for deg spesifikt, er han verdt å vente på om sex er en så viktig del av forhold for deg, for vi er forskjellige på det området. Noen vil ha sex hver dag mens andre er det nok med et par ganger i måneden, om du trenger sex hver dag så vil du ikke kun være lykkelig i et forhold med noen som bare vil ha det noen ganger i måneden. Du vil bare ende opp med å bli bitter og jo lenger du er i forholdet, og kanskje blir forelsket i han pga andre kvaliteter men ikke blir tilfredstilt seksuelt er sjansen stor for at du tilslutt vil være utro om rett mann gir deg oppmerksomheten du tydelig savner. 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #39 Skrevet 2. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når han sier at han trenger tid til å bli kjent, så forestiller jeg meg at det skal gå minst 1 år hvor jeg skal dulle og være "mora" hans for å gjøre han trygg. Tanken på det er ikke så veldig turn-on, vi er jo i vår beste alder rent seksuelt sett. Er jo jeg som er liten og jente, er vel mer han som skal gjøre meg trygg enn omvendt? Avvisningene fungerer nettopp motsatt, det gjør meg utrygg! Og nå skal plutselig jeg få rollen som "omsorgsperson"? Hvor lang tid tok det for ditt vedkommende før han torde å slippe seg løs? TS Anonymkode: dcb22...06b Min var ærlig etter et par mnd. Jeg merket jo at det var noe som ikke stemte, og tok det opp på en fin måte. Han sa at han alltid hadde hatt det sånn. Jeg litt eldre enn han og har hatt en del sexpartnere (uten å noen gang ha opplevd tilsvarende), men jeg føler meg veldig trygg seksuelt og på min egen kropp. Jeg visste at han tente på meg, kjente jo at han var hard. Men de første gangene vi prøvde å ha samleie, svikta ereksjonen. Jeg tok det ikke ille opp. Tok det helt med ro, og koste videre. Etter noen mislykka forsøk, gikk det plutselig. Og sexen var supergod. Anonymkode: 6b23c...634
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #40 Skrevet 2. september 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Her var det delte meninger. Jeg mener bare at jeg ikke ønsker å få følelser for noen som til slutt kan vise seg å være en jeg ikke matcher med i senga. Så greit å finne ut av det først som sist. Ts Anonymkode: dcb22...06b Ikke alle tenker slik,noen tar ikke s å lett på sex Anonymkode: 93a6f...c14 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå